Beantwoord

Deezer

  • 19 januari 2019
  • 1 reactie
  • 995 Bekeken

Vreselijk om een probleem op te lossen zeg.
Ik heb vandaag gesproken met klantenservice over mijn probleem met mijn 4G.
De medewerkster heeft mijn toestel gereset..daarna had ik weer bereik..opgelost.
Kom er nu achter dat ik géén muziek meer kan luisteren zonder reclame..superirritant!
Ik heb van alles geprobeerd..toestel aan&uit..nwe wachtwoord..niets helpt..ondertussen staat er wel bij mijn deezeraccount dat ik een tmobile klant bent...ik heb een premium abbo dus wil zsm weer gebruik van maken..

Help aub..
icon

Beste antwoord door Hajar 21 januari 2019, 10:09

Hi Jnaro,

Kun je mij een privébercht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Ik kijk dan graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jnaro,

Kun je mij een privébercht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer