Beantwoord

Deezer

  • 25 april 2019
  • 3 reacties
  • 2258 Bekeken

Hoi ik heb deezer bij mijn abbo bijgevoegd het is al 3 dagen later en nog steeds geen inlog gegevens
icon

Beste antwoord door centaur 26 april 2019, 00:33

Als je op de pagina bent van deezer, daar zie je een T-Mobile knopje om in te loggen met je T-Mobile abbo.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Als je op de pagina bent van deezer, daar zie je een T-Mobile knopje om in te loggen met je T-Mobile abbo.
Ik heb deezer bij mijn abonnement. Nooit problemen.
Nu kan ik sinds een paar dagen geen muziek meer luisteren, de app opent niet, blijft draaien.
Deezer zit nog gewoon in mijn abonnement en is ook gewoon betaald. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Oh wat vreemd zeg! Ik help je er graag bij.

Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op jouw telefoon? Hoe gaat het daarna?

Reageer