Beantwoord

Deezer

  • 24 januari 2020
  • 6 reacties
  • 2354 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties


Goedenavond,

Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek. Ik had het helemaal niet door en ik maak geen gebruik van muziek op me telefoon.

 

Groet,

Kaiser Yanson 

icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2020, 11:26

Hi Kaiser,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Kaiser,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!

Op mijn laatste factuur staat er twee keer een bedrag van deezer? Hoe kan dit

Reputatie 7
Badge +18

Hallo,

Heb je goed gekeken naar de bedragen zoals zijn beide gelijk of niet en voor welke periode de 2 betalingen zijn?

Indien anders, staat er iets bij vermeld?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @marti66 

Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat je uitleg hebt gekregen over je factuur. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Ik gebruik al jaren Deezer maar nu krijg ik sinds enkele maanden steeds reclame er tussendoor! Bovendien zijn mijn afspeellijsten weg!

hoe kan dit? Ik betaal er wel voor!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aje,

Het klinkt alsof er iets gewijzigd is in jouw accounts. Heb je toevallig een nieuwe telefoon in gebruik of iets dergelijks? Dat zou mogelijk kunnen verklaren waarom je ineens een ander abonnement lijkt te hebben.

Ik raad in dat geval aan om met jouw gegevens even opnieuw te registreren via de website. Als je met dezelfde gegevens registreert, zoals je altijd doet, dan verlies je ook je afspeellijsten enzovoorts niet.

Laat je weten of het is gelukt? Anders helpt de Community je natuurlijk graag verder!

Reageer