Beantwoord

Deezer abonnement aangeschaft, maar wie weet hoe ik hem kan aanzetten?

• 26 september 2017
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb zojuist Deezer abonnement aangeschaft en deze via mijn telefoonnummer geactiveerd met code. Maar als ik de app open dan staat er gratis versie. Terwijl ik zojuist wel een abonnement op Deezer heb gekocht? Kunnen jullie mij aub helpen? Ik heb ook geprobeerd en de app verwijderd, maar dat helpt helaas niet.
icon

Beste antwoord door Snotaapje 27 september 2017, 07:07

Hallo,

Deezer activeren kan via deze link. Als je via je pc kikt zie je rechtsboven in een T-Mobile logo. Voer daar je nummer in en je krijgt een sms-bericht met een code. Voer de code en je kan beginnen met Deezer!
Veel plezier.

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

4 reacties

Het betreft te gaan om een Deezer Flexibel abonnement. Ik hoop dat ik snel mogelijk geholpen wordt. Heb alles gedaan maar nog steeds gratis versie 😔
Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

Deezer activeren kan via deze link. Als je via je pc kikt zie je rechtsboven in een T-Mobile logo. Voer daar je nummer in en je krijgt een sms-bericht met een code. Voer de code en je kan beginnen met Deezer!
Veel plezier.

- Snotaapje;)
Lukt niet?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Munirhann,

Wat jammer dat het niet lukt! Je moet natuurlijk wel kunnen genieten van deze Deezer bundel!

Welke melding krijg je als je het account probeert te activeren? Bij welke stap gaat het precies mis?

Ik hoor het graag, zodat ik verder met je mee kan denken! 🙂

Reageer