Beantwoord

Deezer abonnement ineens weg

• 22 november 2017
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Ik heb al jaren deezer en ineens kan ik mij niet meer inloggen en vraagt hij of ik een abbonement wil aanvragen terwijl dit bij mn abbo zit. Als ik codes aanvraag krijg ik deze binnen per sms maar bij het invoeren geeft ie een storing. Mijn muziek is zeer belangrijk dus ik vraag jullie z.s.m. dit probleem op te lossen gezien ik hier gewoon voor betaal.
icon

Beste antwoord door Sam- 24 november 2017, 11:13

Hoi Gina,

Leuk om je hier op het forum te zien!

En, wat vind je van de Deezer app tot nu toe? Ik vermoed dat je al een paar leuke playlists hebt samengesteld. ;)

Ik heb gelijk de juiste systemen erbij gepakt om te controleren waarom je geen gebruik kan maken van Deezer. Hier zie ik dat je in de tussentijd telefonisch contact hebt opgenomen met onze vriendelijke collega's. Zij hebben de Deezer bundel voor je ingeschakeld. De bundel was niet meer actief omdat je bij je vernieuwing geen Deezer had geselecteerd. Hierdoor is deze automatisch gedeactiveerd.

Klopt het dat je nu wel gebruik kan maken van Deezer? Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten Gina!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gina,

Leuk om je hier op het forum te zien!

En, wat vind je van de Deezer app tot nu toe? Ik vermoed dat je al een paar leuke playlists hebt samengesteld. ;)

Ik heb gelijk de juiste systemen erbij gepakt om te controleren waarom je geen gebruik kan maken van Deezer. Hier zie ik dat je in de tussentijd telefonisch contact hebt opgenomen met onze vriendelijke collega's. Zij hebben de Deezer bundel voor je ingeschakeld. De bundel was niet meer actief omdat je bij je vernieuwing geen Deezer had geselecteerd. Hierdoor is deze automatisch gedeactiveerd.

Klopt het dat je nu wel gebruik kan maken van Deezer? Heb je aanvullende vragen? Laat het ons weten Gina!

Reageer