Beantwoord

Deezer abonnement, maar kan er geen gebruik van maken

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Ik heb Deezer opgezegd omdat ik Deezer via t-mobile heb genomen, nu ontvang ik geen Deezer maar betaal er wel voor.
icon

Beste antwoord door Sam- 17 januari 2018, 10:31

Hoi novafood1952,

Leuk om je hier te zien. Van harte welkom!

Ik help je graag verder. Heb je Deezer toevallig al opnieuw geactiveerd? Neem een kijkje op onze website om te checken hoe je Deezer kan activeren wanneer je een bundel bij ons actief hebt.

Mocht je na het activeren nog steeds niet volledig gebruik kunnen maken van Deezer dan kan je een kijkje nemen in dit topic. Hier vind je ook instructies om Deezer goed werkend te krijgen.

Als je daarna nog steeds geen Deezer kan gebruiken dan horen we graag van je welke stappen je precies hebt gevolgd, waar je precies tegenaan loopt, waar het precies fout gaat en welke melding je te zien krijgt.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Novafood1952.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hoi novafood1952,

Leuk om je hier te zien. Van harte welkom!

Ik help je graag verder. Heb je Deezer toevallig al opnieuw geactiveerd? Neem een kijkje op onze website om te checken hoe je Deezer kan activeren wanneer je een bundel bij ons actief hebt.

Mocht je na het activeren nog steeds niet volledig gebruik kunnen maken van Deezer dan kan je een kijkje nemen in dit topic. Hier vind je ook instructies om Deezer goed werkend te krijgen.

Als je daarna nog steeds geen Deezer kan gebruiken dan horen we graag van je welke stappen je precies hebt gevolgd, waar je precies tegenaan loopt, waar het precies fout gaat en welke melding je te zien krijgt.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Novafood1952.

Reageer