Beantwoord

Deezer abonnement opzeggen

Beste T-mobile,

Ik wil graag mijn deezer abonnement opzeggen, want ik maak er geen gebruik van.
Ik weet alleen niet hoe het moet.

Met vriendelijke groet,
AA Kelly
icon

Beste antwoord door Nimorea 10 juni 2014, 11:31

Hey AAKelly,

Van Deezer zijn er 2 varianten, Deezer Vast en Deezer Flexibel.

Als je voor Deezer Vast hebt gekozen, kan je Deezer niet stop zetten. Je hele contract periode zit je er aan vast (vandaar de naam 'vast'). Deze variant is daardoor goedkoper per maand.

Als je Deezer Flexibel hebt, dan kan per maand opzeggen! Dit kan gewoon via My T-Mobile, door daar naar 'abonnement' te gaan, en op 'wijzigen' klikken.
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 4
Hey AAKelly,

Van Deezer zijn er 2 varianten, Deezer Vast en Deezer Flexibel.

Als je voor Deezer Vast hebt gekozen, kan je Deezer niet stop zetten. Je hele contract periode zit je er aan vast (vandaar de naam 'vast'). Deze variant is daardoor goedkoper per maand.

Als je Deezer Flexibel hebt, dan kan per maand opzeggen! Dit kan gewoon via My T-Mobile, door daar naar 'abonnement' te gaan, en op 'wijzigen' klikken.
Bedankt voor uw bericht, ik heb een gratis proefmaand en daar zit ik nog steeds in 1 week denk ik.
Ik wil hem graag nu stoppen want ben bang dat hij stilzwijgend verlengt wordt.

Kunt u de proefperiode stop zetten.
Alvast bedankt.

Groet AA Kelly
Reputatie 6
Badge +16
Hoi AA Kelly,

Ik wilde de bundel gelijk voor je uitschakelen, maar ik zie dat je momenteel een betalingsregeling hebt lopen. Het is niet mogelijk om aanpassingen te doen aan je abonnement wanneer je een betalingsregeling hebt lopen. Zodra deze voorbij is kan je zelf via My T-Mobile de bundel deactiveren of via ons de bundel laten deactiveren.

Goedendag,

Toen ik opbelde om een betalingsregeling te maken voor mijn factuur. Is mij gevraagd om ik een maand gratis muziek wilde luisteren op Deezer.

Ik maak er geen gebruik van en wil het dus opzeggen want anders zit ik straks met nog een extra abonnement.

Dus nogmaals vraag ik , kunt u mij gratis proefmaand van Deezer per direct opzeggen want ik maak er geen gebruik van.

Tegen de tijd dat ik mijn betalingsregeling heb voldaan zijn we alweer 5 maanden verder.
En zit ik met een Deezer abonnement waar ik niks mee doe.

Ik heb mij weer laten ompraten door de telefoon voor een dienst waar ik niet op zit te wachten.
Hoi AA Kelly,

Ik wilde de bundel gelijk voor je uitschakelen, maar ik zie dat je momenteel een betalingsregeling hebt lopen. Het is niet mogelijk om aanpassingen te doen aan je abonnement wanneer je een betalingsregeling hebt lopen. Zodra deze voorbij is kan je zelf via My T-Mobile de bundel deactiveren of via ons de bundel laten deactiveren.

Goedenmorgen,

Ik belde op voor een betalingsregeling en wat krijg ik er bij een gratis proefmaand van Deezer.
En nu ik het wil opzeggen en kan dat niet omdat ik een betalingsregeling heb ???????

Kunt u mijn DEEZER PROEFABONNEMENT PER DIRECT OPZEGGEN WANT IK MAAK ER GEEN GEBRUIK VAN.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi kelly,

Zoals ik eerder aangaf is het voor ons momenteel niet mogelijk om de bundel uit te schakelen als er een betalingsregeling loopt. Ik zie wel dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben dit voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat zodat dit alsnog gecorrigeerd kan worden.

Wij zullen ervoor zorgen dat er geen extra kosten gemaakt worden door de Deezer bundel, mocht dit dus toch gebeuren dan kan je dit bij ons aangeven.
Hoi t mobiel
Graag wil ik deezer opzeggen mijn zoon heeft hem bij mijn op de mobiel gezet
Omdat er 3 maanden gratis staat en nu lees ik overal dat je er aan vast zit en niet meer vanaf komt
Nou dat vind ik dus een slechte zaak en een mooi lokkertje ik zou het op prijs stellen als iemand mijn kan helpen zodat ik het op kan zeggen .:(

Mvg m hopmans
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Hopmans,

We zetten de bundel graag voor je uit als je geen vaste variant hebt. Echter zie ik dat er op het 06-nummer waarmee je op het forum geregistreerd staat geen Deezer bundel actief is. Gaat het toevallig om een ander 06-nummer? Als dit het geval is dan kan je mij een privébericht sturen met daarin het 06-nummer waar het om gaat en ter controle ook het adres en geboortedatum van de contractant.

Als je zoon alleen de applicatie heeft gedownload en geïnstalleerd dan is er geen bundel geactiveerd. Er kunnen dan ook geen kosten in rekening gebracht worden.

Ik ben benieuwd naar je bericht Hopmans! :)

Edit: ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Alvast bedankt.
Hoi razza ik krijg het niet voor elkaar om een prive bericht te sturen heb de uitleg gelezen maar hij doet het niet
Reputatie 6
Hoi Hopmans,

Je kunt een privébericht sturen door op de naam van de ontvanger te klikken wanneer je ingelogd bent. Je krijgt dan de mogelijkheid om een private message te sturen. Wanneer we jouw nummer hebben ontvangen kijken we dit graag voor je na.
Ik heb zelf ook een deezer vast gebruik hem achteraf ook niet meer, maar als ik mijn contract verleng blijf ik dan deezer vast hebben?
Reputatie 3
@Rajadehaan
Als je niet kiest voor Deezer bij je nieuwe abonnement, zal bij ingang van de verlenging er geen nieuwe Deezer bundel geactiveerd worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rajadehaan,

Wat stiffmeister zegt, klopt inderdaad! Als jij bij je volgende abonnement geen Deezer erbij neemt, dan zal dit er ook niet aan toegevoegd worden! :)

Bevalt Deezer je niet of maak je ergens anders gebruik van?
Beste,
Ik heb al enkele maanden een abonnement en had in het begin al problemen omdat ik eigenlijk geen deezer in mijn abonnement wilde. Nu is dat uiteindelijk met een korting en heb ik spotify opgezegd, maar deezer valt mij tegen. Ik zie dat ik geen vast deezer abonnement heb, maar een flexibele. Er staat bij de specificatie van mijn abonnement dan ook: "maandelijks opzegbaar". Nu heb ik op veel pagina's gezocht hoe ik dit kan opzeggen maar kan het niet vinden. Het werkt blijkbaar niet zoals een gewone bundel opzeggen. Hoe kan ik dit wel doen?
Vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi meeskamp,

Welkom terug op ons Forum!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je hier al eerder contact over hebt genomen. Toen is jou ook uitgelegd dat je gebruik maakt van het Altijd Muziek Voordeel abonnement en daarbij zit Deezer vast gekoppeld tot het einde van je contract. Je maakt dus gebruik van het vaste Deezer variant en daarom kun je hem niet uitschakelen.

Je hebt al meerdere keren aangegeven dat je niet bewust voor Deezer hebt gekozen en dat het jou ook niet bevalt. Ik heb daarom besloten een uitzondering voor je te maken en je Deezer bundel uit te zetten. Ik heb ook je abonnement omgezet naar een gewone Stel Samen & Stel Bij.

Ik hoop dat je hier blij mee bent en als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉
Beste Hajar,

Ontzettend bedankt! Dit is precies het abonnement wat ik eigenlijk vanaf het begin had willen hebben. Hier ben ik zeker blij mee.

Met vriendelijke groeten,
Mees
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mees,

Als jij blij bent dan ben ik dat ook! Mocht je weer vragen hebben of onze hulp nodig hebben, trek dan even aan de bel. We staan altijd paraat om je te helpen! :8

Heb je jezelf trouwens al voorgesteld in ons voorstel topic? We zijn wel benieuwd naar wie je bent. 🙂
Ik zal dat binnenkort even doen 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Ik zal dat binnenkort even doen :)

Nice! 😳
Beste T mobile, Hoe zeg ik mijn deezer abbonoment op? Ik gebruik het dagelijks en het is slecht voor mn hart, ik word zo gefrustreerd door het feit dat ik 10,- de maand betaal, voor een extreem simpel muziek programma dat 1: NIET WERKT zogenaamde gedownloade nummers spelen niet af. Meer dan af en toe een nummertje, vrijwel nooit! Dan 2. Ik kan 30 procent van mijn muziek niet eens vinden..... Een erg slecht geprogrammeerde app! Schande om het zo aan mensen aan te smeren, mij werd in de winkel verteld dat het geweldig was, beter dan itunes en spotify zei ze..... ik ben al jaren klant bij jullie en snap niet waarom jullie slechte apps aanraden. Fix m eerst voordat je mensen ervoor laat betalen..
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mdemma,

Wat jammer om te horen dat je helemaal niet blij bent met Deezer! :S

Ik zie terug dat je gebruik maakt van het Altijd Muziek Voordeel-pakket. Dit is onderdeel van het Stel Samen en Stel Bij-prijsplan en Deezer zit hierbij Vast inbegrepen. Omdat je gebruik maakt van dit pakket ontvang je iedere maand ook korting op Deezer. Wel is het zo dat de vaste variant niet te verwijderen is als bundel.

Ik wil daarom graag met je kijken naar een mogelijk oplossing. Het is nogal vreemd dat je gedownloade nummers niet af kunt spelen. Heb je genoeg geheugen vrij op je toestel? Op deze pagina vind je meer over de offline modus. Zou je eens willen kijken of je hier iets aan hebt?
Beste Moderators,

Ik heb een Sim only abonnement (Stel samen stel bij)
Hier zit een voordeelbundel met Deezer bij.

In mijn abonnementsomschrijving staat dat het hier wel gaat om Deezer flexibel (de opzegbare variant).

Als ik in my Tmobile op mijn telefoon of pc zit kan ik hier echter vrij weinig aan veranderen.

Hulp wordt gewaardeerd!

(p.s. is het niet handiger om een pagina te maken waar precies stap voor stap uitgelegd staat hoe je de bundel uitschakeld.. zie hier veel moderators de bundels zelf aanpassen, maar denk dat mensen daar prima zelf in staat voor zouden zijn.. scheelt jullie ook weer werk 😉 heel fijn dat jullie het doen hoor!)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sabox,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ik zie dat je vandaag ook al met een collega hebt gesproken en dat zij de bundel heeft verwijderd. De reden waarom wij af en toe de bundel verwijderen is omdat die klanten dan een vaste bundel hebben die ze niet zelf kunnen uitzetten. Mensen met een flexibele variant kunnen zelf via My T-Mobile de bundel uitzetten.

Als ik verder nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag.

Reageer