Beantwoord

Deezer abonnement werkt niet

• 25 mei 2017
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Nou ik heb sinds 2 weken een abbonement afgesloten bij jullie

De iPhone 7 32GB 10Gb internet onbeperkt bellen en sms'en
En daarbij kreeg ik ook Onbeperkt muziek streamen
Deze abbonement is me aanbevolen door me neef die het precies de zelfde abbonement heeft.
Hij vertelde mij dat hij een email ontving
Met daarop inlog gegevens van de deezer accounts om dus onbeperkt te kunnen muziek streamen noch na al die tijd dat ik de abonnement heb, Heb ik nooit geen accound gekregen
Wat moet ik nu doen want ik betaal er wel voor.
Mvg mo
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2017, 13:07

Hoi Mohammed0602,

Welkom bij T-Mobile! Heb je jezelf al aangemeld voor alle extra voordelen? :)

Ik heb even gekeken en zie dat je inderdaad een Go-abonnement hebt met Datavrije Muziek en Deezer. Je moet echter wel zelf een account aanmaken, voordat je hier gebruik van kunt maken. De inloggegevens krijg je dus niet zomaar, daar moet je eerst voor aangemeld zijn. Op deze pagina vind je de instructies om een account aan te maken. Dan zou het moeten lukken!

Laat je ons weten of het allemaal werkt? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mohammed0602,

Welkom bij T-Mobile! Heb je jezelf al aangemeld voor alle extra voordelen? :)

Ik heb even gekeken en zie dat je inderdaad een Go-abonnement hebt met Datavrije Muziek en Deezer. Je moet echter wel zelf een account aanmaken, voordat je hier gebruik van kunt maken. De inloggegevens krijg je dus niet zomaar, daar moet je eerst voor aangemeld zijn. Op deze pagina vind je de instructies om een account aan te maken. Dan zou het moeten lukken!

Laat je ons weten of het allemaal werkt? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!

Reageer