Beantwoord

deezer abonnement werkt opeens niet meer


Ik heb al een hele tijd een deezer abonnement in mijn abonnement van t-mobile. Nu geeft mijn sonos app opeens aan dat ik geen abonnement meer heb en kan ik dus geen muziek meer streamen... Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door David 12 maart 2019, 09:58

Hey Chris,

Goed dat je het hier even navraagt, want ik zie gelijk waar het door komt!

Je hebt in november een verlenging afgesloten en dit abonnement is gisteren van start gegaan. Allereerst bedankt voor het vertrouwen en top dat je verlengd hebt! Ik zie in deze verlenging echter terug dat je geen Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement, tijdens het afsluiten van je contract. Je maakt op dit moment dus gebruik van de gratis variant van Deezer, in plaats van de betaalde variant die je bij het vorige abonnement had.

Geen zorgen, je kunt de Deezerbundel ook gewoon weer inschakelen en jouw account aan dit abonnement koppelen. Via My T-Mobile kun je zelf kiezen welke bundel het beste bij je past. Op dit moment hebben we een actie op de Deezer Flexibel bundel, waarbij je 2 maanden 50% korting op deze bundel krijgt. Als je echter al weet dat je Deezer voor de gehele duur van je abonnement wilt, dan is Deezer Vast voordeliger voor jou! De bundel wordt dan direct geactiveerd en je krijgt een e-mail met instructies om je account te activeren. Je loopt de registratieprocedure dan opnieuw door, maar je kunt dit doen met jouw eigen account, zodat je niet al je afspeellijsten kwijt bent.

Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is, maar als je er nog vragen over hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Chris,

Goed dat je het hier even navraagt, want ik zie gelijk waar het door komt!

Je hebt in november een verlenging afgesloten en dit abonnement is gisteren van start gegaan. Allereerst bedankt voor het vertrouwen en top dat je verlengd hebt! Ik zie in deze verlenging echter terug dat je geen Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement, tijdens het afsluiten van je contract. Je maakt op dit moment dus gebruik van de gratis variant van Deezer, in plaats van de betaalde variant die je bij het vorige abonnement had.

Geen zorgen, je kunt de Deezerbundel ook gewoon weer inschakelen en jouw account aan dit abonnement koppelen. Via My T-Mobile kun je zelf kiezen welke bundel het beste bij je past. Op dit moment hebben we een actie op de Deezer Flexibel bundel, waarbij je 2 maanden 50% korting op deze bundel krijgt. Als je echter al weet dat je Deezer voor de gehele duur van je abonnement wilt, dan is Deezer Vast voordeliger voor jou! De bundel wordt dan direct geactiveerd en je krijgt een e-mail met instructies om je account te activeren. Je loopt de registratieprocedure dan opnieuw door, maar je kunt dit doen met jouw eigen account, zodat je niet al je afspeellijsten kwijt bent.

Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is, maar als je er nog vragen over hebt, stel ze gerust!

Reageer