Beantwoord

Deezer abonnementsverzoek

Hoi,

mijn Deezerapp werkt sinds een paar dagen niet meer. Er staat dat er geen actie is vereist en dat het abonnementsverzoek wordt verwerkt. Ik heb al wat nagezocht en naar aanleiding daarvan de app verwijderd, vervolgens m’n iPhone opnieuw opgestart en de app weer geïnstalleerd. Het zou kunnen dat ie dit doet sinds ik de nieuwste iOS heb geïnstalleerd.
wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door maaikedr160 19 november 2018, 21:16

Hoi,

ik heb nogmaals de app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en de app weer geïnstalleerd. En hij doet het weer. 👍🏻
Toevallig is er sinds 1 dag een update beschikbaar van Deezer zag ik. Vandaar waarschijnlijk dat ‘t niet werkte.

Groet,
maaike

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Maaikedr160,

Aan onze kant staat je bundel ook nog altijd gewoon goed, dus wij zijn in ieder geval niets voor je aan het verwerken of wijzigen! Kan het zijn dat je iets in de Deezer-app zelf hebt aangeklikt, zoals bijvoorbeeld een actie? Merk je ook nog een verschil tussen de applicatie en de website zelf of krijg je de melding via beide kanalen?

Ik wil je anders aanraden om even contact op te nemen met Deezer zelf, want dan lijkt er aan hun zijde in het systeem iets verkeerd te gaan. Zij kunnen je dan gelijk verder helpen! Als je de uitkomst hebt, dan zijn wij natuurlijk ook wel erg nieuwsgierig!
Hoi,

ik heb nogmaals de app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en de app weer geïnstalleerd. En hij doet het weer. 👍🏻
Toevallig is er sinds 1 dag een update beschikbaar van Deezer zag ik. Vandaar waarschijnlijk dat ‘t niet werkte.

Groet,
maaike
Reputatie 7
Badge +20
Super dat het weer werkt, Maaike! Bedankt ook dat je jouw oplossing hier deelt met ons, kan zomaar weer anderen helpen!

Reageer