Beantwoord

Deezer account

• 8 maart 2018
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Hi!
Ik had een Deezer account aangemaakt met mijn Facebook, later heb ik er eentje via T-Mobile laten aanmaken. Nu zou ik deze twee graag samenvoegen, zonder dat ik mijn afspeel lijsten kwijt raak. Weet iemand of dit kan en/of hoe dit moet?
Groetjes,
Eline
icon

Beste antwoord door David 9 maart 2018, 11:48

@Elinepinewashmachine

Dat is zeker mogelijk! Je moet dan de registratieprocedure wel opnieuw doorlopen, maar je kunt dan wel een koppeling maken met jouw bestaande account. Met de stappen op deze website moet dat lukken. Kun je deze eens uitvoeren en laten weten of het gelukt is?

@Marsje30

Tof dat je Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement! :)

Heb jij het ook via bovenstaande stappen geprobeerd? Het kan zijn dat de aanmelding voor Deezer op het moment van proberen nog niet verwerkt was. Soms kan dat eventjes duren, maar dan zou het nu wel moeten lukken. Kun je het nu eens testen?
Bekijk origineel

2 reacties

Goeden midag ik heb ook deezer maar de code van jullie pakt hij niet ??
Reputatie 7
Badge +20
@Elinepinewashmachine

Dat is zeker mogelijk! Je moet dan de registratieprocedure wel opnieuw doorlopen, maar je kunt dan wel een koppeling maken met jouw bestaande account. Met de stappen op deze website moet dat lukken. Kun je deze eens uitvoeren en laten weten of het gelukt is?

@Marsje30

Tof dat je Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement! :)

Heb jij het ook via bovenstaande stappen geprobeerd? Het kan zijn dat de aanmelding voor Deezer op het moment van proberen nog niet verwerkt was. Soms kan dat eventjes duren, maar dan zou het nu wel moeten lukken. Kun je het nu eens testen?

Reageer