Beantwoord

Deezer account activeren lukt niet

  • 6 maart 2017
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

Ik heb sinds enkele dagen een deezer account toegevoegd maar als ik de APP wil installeren op mijn S7Edge krijg ik een SMS met een code
Inmiddels ben ik 10 SMS codes verder maar ik krijg alleen maar de melding "code ongeldig"

Hoe kan ik Deezer nu op de juiste manier activeren?
Tevens vraag ik mij af waarom ik een incasso krijg van Deezer rechtstreeks op mijn rekening (incasso via Worldpay) van 9.99 euro terwijl ik via Tmobile een account heb van 5,99 euro....

Klantnummer: ***

Thanks voor de reply
icon

Beste antwoord door Johan010 6 maart 2017, 14:36

Inmiddels na een chat sessie opgelost en zijn zaken aan elkaar gekoppeld!
Thanks TM en Jacquline
Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels na een chat sessie opgelost en zijn zaken aan elkaar gekoppeld!
Thanks TM en Jacquline
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Johan,

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost door mijn collega! 🙂 Heeft ze je ook verder kunnen helpen met jouw vraag over incasso via Worldpay? Want Deezer bij jouw abonnement van ons komt gewoon op jouw factuur te staan en wordt niet apart afgeschreven. Heb je misschien per ongeluk ook nog een abonnement bij Deezer zelf lopen?

In ieder geval veel plezier met luisteren! Ik moet zeggen: sinds ik Deezer gebruik kan ik niet meer zonder 😉 Nog tips voor een leuke playlist?

Reageer