Beantwoord

Deezer account krijg ik niet gekoppeld aan T-Mobile

  • 13 januari 2021
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Goedenavond T-mobilers,

 

Via Deezer heb ik een account aangemaakt dat ik nu graag zou willen koppelen aan mijn t-mobile account. Via jullie koppel-pagina kan ik mijn telefoonnr invoeren, ik krijg de code binnen maar daarna krijg ik een foutmelding dat het een onbekend nr is..

 

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Gr Marcel

icon

Beste antwoord door Hajar 14 januari 2021, 12:28

Hi @Marsious 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen Deezer bundel via T-Mobile hebt toegevoegd en dus kun je die niet koppelen op onze pagina. Als je naar My T-Mobile gaat en kiest voor een Deezer bundel dan kun je die wel koppelen en een account aanmaken. Je kan er meer over lezen op deze pagina. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marsious 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen Deezer bundel via T-Mobile hebt toegevoegd en dus kun je die niet koppelen op onze pagina. Als je naar My T-Mobile gaat en kiest voor een Deezer bundel dan kun je die wel koppelen en een account aanmaken. Je kan er meer over lezen op deze pagina. 

Ik hoop dat je zo verder komt! 

Reageer