Beantwoord

Deezer account niet actief

  • 24 maart 2017
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Ik ben deezer in mijn pakket maar kan niet inloggen krijg code via SMS maar correspondeert niet een kan dus geen gebruik ervan maken.... Neem contact op met je provider dus bij deze
icon

Beste antwoord door Sam- 25 maart 2017, 14:45

Hoi Marleen,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. We helpen je graag verder!

Om te beginnen heb ik gelijk je Deezer Vast bundel gereset. Dit zorgt ervoor dat je opnieuw een sms krijgt om je account te activeren. Je kan je account activeren met behulp van de instructies op onze website.

Mocht je na het activeren van je account nog steeds geen goed werkend account hebben dan kan je een kijkje nemen in dit topic.

Laat je ons weten of het is gelukt? Alvast heel veel luisterplezier. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Marleen,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. We helpen je graag verder!

Om te beginnen heb ik gelijk je Deezer Vast bundel gereset. Dit zorgt ervoor dat je opnieuw een sms krijgt om je account te activeren. Je kan je account activeren met behulp van de instructies op onze website.

Mocht je na het activeren van je account nog steeds geen goed werkend account hebben dan kan je een kijkje nemen in dit topic.

Laat je ons weten of het is gelukt? Alvast heel veel luisterplezier. 😉
Bedankt lijkt weer goed te werken
Reputatie 5
Badge +17
Goed om te lezen dat het weer goed werkt. Bedankt voor je berichtje!

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt. 😉

Reageer