Vraag

Deezer account ontkoppelen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
ik heb vandaag een nieuw toestel aangeschaft maar nu kan ik mijn Deezer niet koppelen:S omdat er al 3 instaan alleen als ik kijk bij gekoppelde toestellen staat er maar 1..help:?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey MommyJJ,

Zo te zien heeft mijn lieftallige collega Kimberly ook gereageerd via Twitter! 🙂 Zij gaf deze instructies mee:
Wat Deezer betreft, zou je eens willen inloggen in jouw Deezer account via een computer? Je kunt dan onder het kopje 'Mijn Account' naar 'Mijn gekoppelde apparaten' gaan. Daar is een lijst te vinden met de apparaten waar jouw Deezer account aan gekoppeld is. Je kunt de overbodige apparaten verwijderen. Je kunt namelijk maximaal drie apparaten koppelen om te gebruiken!

Als je hier slechts één apparaat hebt staan, zou je hier dan eens een screenshot van kunnen maken? Daarnaast ben ik ook benieuwd wat er gebeurt wanneer je het enige apparaat verwijdert uit de lijst? Is dit mogelijk en krijg je dan wel ruimte om apparaten toe te voegen? Welke melding ontvang je wanneer je het apparaat toe wilt voegen aan jouw account?

Een hoop vragen, maar dan komen we weer dichterbij de oplossing! 😃 Keep us posted!

Reageer