Beantwoord

Deezer account werkt niet

• 30 mei 2019
  • 3 reacties
  • 2544 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Bij de activatie van Deezer word mijn nummer niet herkend. Wel staat mijn deezer abbonement in mijn abonnementen lijst als ik inlog op de app of via de website van jullie.
Jammer ik wil zo graag muziek luisteren...
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2019, 11:13

Hoi @Vieff,

Logisch dat je graag wilt genieten van jouw favoriete muziek! Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen!

De bundel 'Deezer Familie' staat inderdaad aan op jouw abonnement, dus dat gaat goed. Ik zie dat je deze bundel ook al even hebt. Ging het eerder wel goed of heb je nog niet eerder de kans gehad om de bundel te activeren? Heb je de registratie via deze pagina doorlopen? Met deze speciale aanmeldprocedure zou het moeten werken om een werkend account te krijgen voor Deezer. Zorg ook dat je het telefoonnummer invult volgens het gevraagde format.

Ik hoop dat het zo lukt! Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Vieff,

Logisch dat je graag wilt genieten van jouw favoriete muziek! Hopelijk kunnen we dit snel voor je oplossen!

De bundel 'Deezer Familie' staat inderdaad aan op jouw abonnement, dus dat gaat goed. Ik zie dat je deze bundel ook al even hebt. Ging het eerder wel goed of heb je nog niet eerder de kans gehad om de bundel te activeren? Heb je de registratie via deze pagina doorlopen? Met deze speciale aanmeldprocedure zou het moeten werken om een werkend account te krijgen voor Deezer. Zorg ook dat je het telefoonnummer invult volgens het gevraagde format.

Ik hoop dat het zo lukt! Houd ons op de hoogte!
Al ongeveer 20x geprobeerd om via die speciale link Deezer te activeren.
Ik heb sinds gisteren pas Deezer Family aangevraagd.
Kunt u voor mij aub dit oplossen?
Ik wil graag luisteren en tenslotte betaal ik er voor 🙂

Groetjes Vivian
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vivian,

Probeer je via de desktopversie of de app in te loggen? Gebruik je wel het e-mailadres dat bij ons bekend is die eindigt op _7@live.nl? Ik zie dat er vandaag om 12.06 het account is geactiveerd? Kan dat kloppen? Werkt het inmiddels weer? Mocht je nog problemen ervaren, laat het ons weten!

Reageer