Beantwoord

"Deezer account wordt momenteel gebruikt op een ander apparaat"?

• 16 november 2018
  • 1 reactie
  • 2440 Bekeken

Hoi,

Sinds vandaag wanneer ik muziek wil luisteren, krijg ik om de minuut een melding en pauzeert de muziek.

Je Deezer account wordt momenteel gebruikt op een ander apparaat. Je Deezer account is strikt persoonlijk en kan slechts op één apparaat tegelijkertijd in beluistermode gebruikt worden.

Ik heb alles nagecheckt. Er zijn geen andere apparaten verbonden, ik heb alle apparaten verwijderd, ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en opnieuw ingelogd. Helaas blijft de melding steeds voor komen. Wat moet ik nu doen? Ik heb een Deezer premium account wat gelinkt is aan mijn T-Mobile account. Ik heb dit nog nooit eerder gehad dus weet niet wat ik moet doen.

Met vriendelijke groet,

Cyril
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 november 2018, 09:21

Hoi Cyril,

Ah je moet natuurlijk wel lekker je muziek kunnen luisteren! Ik kijk meteen met je mee.

Wellicht zijn er teveel apparaten gekoppeld aan het Deezeraccount. Wat je kunt doen is even de lijst met apparaten leegmaken via www.deezer.com en dan bij Account Settings > My Connected Devices > Unlink Device. Dit kun je dan even bij alle apparaten doen. Ik ben benieuwd of dit werkt, laat je het ons weten?

Mocht het niet geholpen hebben, dan gaan we natuurlijk verder met je meedenken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Cyril,

Ah je moet natuurlijk wel lekker je muziek kunnen luisteren! Ik kijk meteen met je mee.

Wellicht zijn er teveel apparaten gekoppeld aan het Deezeraccount. Wat je kunt doen is even de lijst met apparaten leegmaken via www.deezer.com en dan bij Account Settings > My Connected Devices > Unlink Device. Dit kun je dan even bij alle apparaten doen. Ik ben benieuwd of dit werkt, laat je het ons weten?

Mocht het niet geholpen hebben, dan gaan we natuurlijk verder met je meedenken!

Reageer