Vraag

Deezer Activatie

• 21 juni 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hoi,

Ik heb mij vanochtend deezer laten aansmeren, maar het activeren lukt niet: drama.
Voer mijn nummer in, krijg activatiecode, vervolgens zegt deezer dat deze code niet geldig is.... okay?
Kunnen jullie hier iets aan doen?

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Stan,

Ik ben zelf ook een fanatieke Deezer gebruiker dus ik weet zeker dat je het ook leuk gaat vinden. Ik zie dat het gelukt is om een account aan te maken. Ga eens naar www.deezer.com (op desktop of laptop), klik dan op inloggen, vul je emailadres in en klik op wachtwoord vergeten. Je kan dan een nieuw wachtwoord aanmaken en dan zou Deezer weer moeten werken.

Laat je even weten of het is gelukt?:$
Hoi Hajar

Dit was mij vandaag door jouw collega ook gevraagd te doen. Echter krijg ik geen e-mail met gegevens terug. Kun je mij helpen?
Reputatie 4
Hi CathNoir,

Ik heb de oorzaak van het probleem gevonden. Op dit moment heeft Deezer een storing waardoor het opnieuw aanvragen van een wachtwoord via de e-mail vertraagd wordt. Dat is ook de reden dat je nog geen e-mail hebt ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Sorry voor het ongemak dat dit veroorzaakt! Het probleem is in onderzoek en er wordt gezocht naar een oplossing. Zodra er meer bekend is zullen wij dit delen op het forum in dit speciale topic.

Als je in de tussentijd meer vragen hebt, dan kan je daar altijd terecht!