Beantwoord

Deezer activatie lukt niet

Ik heb mijn bundel aangepast en een deezer account aangevraagd. Als ik via Deezer mijn nummer opgeef voor de registratie krijg ik een sms. Daarop staat dat mijn account niet is geregistreerd voor de Premium+ abonnement van Deezer. Mijn vraag is wat de oorzaak hiervan kan zijn. Ik vindt het namelijk vervelend, want momenteel betaal ik geld voor iets wat ik niet eens kan gebruiken. Alvast bedankt voor de reacties.
icon

Beste antwoord door Muberra 14 juni 2017, 14:27

@Ahmethan,

Goed dat je dit meteen aankaart!

Het is inderdaad vreemd dat dit gebeurt. Normaal gesproken kan je meteen gebruik maken van jouw Deezer abonnement. Vooral als je het hebt verlengd. Ik zie dat je vandaag in de T-Shop bent geweest. Hebben ze het probleem daar kunnen oplossen voor je? :)

@PPELL20,

Ik kan mij voorstellen dat je volop wilt kunnen genieten van jouw Deezer abonnement! Wil je onderstaande stappen volgen?

1) Surf via de laptop/pc naar www.deezer.com/nl (via mobiel naar tmnl.nu/activeerdeezer) & klik rechtsboven op het T-Mobile logo. Als je al bent ingelogd, log dan even uit om het account opnieuw te kunnen koppelen.
2) Klik op 'Verdergaan'
3) Log in met het bestaande Deezer account welke op het toestel gebruikt wordt/gebruikt moet gaan worden. Heb je nog geen account? Maak een nieuw account.
4) Vul het mobiele nummer in waar de Deezer bundel onder is geactiveerd & klik op ‘Verdergaan’.
5) Vul nu de ontvangen code in welke per sms wordt ontvangen op de pagina & klik op ‘Verdergaan’.
6) Hierna is het Deezer account gekoppeld aan de actieve Deezer bundel. Nu moet je van alle Deezer services gebruik kunnen maken op de site en door in te loggen op het toestel met het desbetreffende Deezer account.

Hopelijk lost dit jouw probleem op! Wil je laten weten of het is gelukt? Anders gaan we natuurlijk ons best doen om een andere oplossing voor je te zoeken. 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Zelfde probleem hier ! Alleen bij mij staat er nog steeds flow abo bij deezer. Heel vervelend
Ik vind het gewoon heel raar, want tijdens mijn oude abonnement die immers gister is verlopen had ik dit probleem niet. Toen ik daar een extra bundel op had toegevoegd deed hij het probleemloos. Maar nu dat ik een nieuwe abonnement heb geeft hij deze foutmelding aan. Dit is heel vervelend, want als ik voor iets betaal verwacht ik wel dat het gewoon werkt naar toebehoren.
Reputatie 4
@Ahmethan,

Goed dat je dit meteen aankaart!

Het is inderdaad vreemd dat dit gebeurt. Normaal gesproken kan je meteen gebruik maken van jouw Deezer abonnement. Vooral als je het hebt verlengd. Ik zie dat je vandaag in de T-Shop bent geweest. Hebben ze het probleem daar kunnen oplossen voor je? :)

@PPELL20,

Ik kan mij voorstellen dat je volop wilt kunnen genieten van jouw Deezer abonnement! Wil je onderstaande stappen volgen?

1) Surf via de laptop/pc naar www.deezer.com/nl (via mobiel naar tmnl.nu/activeerdeezer) & klik rechtsboven op het T-Mobile logo. Als je al bent ingelogd, log dan even uit om het account opnieuw te kunnen koppelen.
2) Klik op 'Verdergaan'
3) Log in met het bestaande Deezer account welke op het toestel gebruikt wordt/gebruikt moet gaan worden. Heb je nog geen account? Maak een nieuw account.
4) Vul het mobiele nummer in waar de Deezer bundel onder is geactiveerd & klik op ‘Verdergaan’.
5) Vul nu de ontvangen code in welke per sms wordt ontvangen op de pagina & klik op ‘Verdergaan’.
6) Hierna is het Deezer account gekoppeld aan de actieve Deezer bundel. Nu moet je van alle Deezer services gebruik kunnen maken op de site en door in te loggen op het toestel met het desbetreffende Deezer account.

Hopelijk lost dit jouw probleem op! Wil je laten weten of het is gelukt? Anders gaan we natuurlijk ons best doen om een andere oplossing voor je te zoeken. 🙂
Badge +1
Deezer is voor mensen die te lui zijn om te downloaden.
Daarnaast is het zo dat de meeste nieuwe liedjes niet eens op deezer staan.
En dat je gedwongen bent om te kiezen tussen een Vast, Flexibel of Familie maakt het er ook niet lekker op. 15×12= 180 op jaarbasis. Het neemt ook nog eens je hele telefoon cache in beslag.
Als je al die onnodige extra's uit je T-Mobile pakket haalt moet jij eens kijken hoeveel geld je overhoudt aan einde van 't jaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erhan,

Er zijn genoeg mensen die Deezer als een fijne muziekdienst ervaren. Ik begrijp dat jij dat anders ervaart en dat mag. Niemand is verplicht om gebruik te maken van deze dienst dus het is onnodig om te zeggen dat men gedwongen is. Ik maak er zelf ook gebruik van en ben erg tevreden. 🙂
Badge +1
Gedwongen in de zin dat je altijd het duurste pakket moet nemen om alles eruit te halen. Want goedkoopste heeft z'n limieten. Maar jij zal wel zo gecoacht zijn door je leidinggevende dat je alle producten van T-Mobile positief in de publiciteit moet brengen, zelfs degene op zn vingers tikt die het negatief in de publ. Brengt. En nu zal je wel zeggen dat het niet zo is, of nja, miss ook juist weer niet omdat ik het nu zeg. Maar deezer is gwn bullshit. En wat jij onnodig vindt, hoeft een ander niet onnodig te vinden 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hoi R-han1905,

We waarderen het als je jouw mening en je ervaringen deelt, maar we vragen je wel om dit op een nette manier te doen. Op zo'n negatieve manier over bepaalde producten praten komen we niet verder mee. Als je gegronde feedback hebt voor Deezer zelf dan kan je dit bij ze aankaarten. Je bent niet verplicht om gebruik te maken van de dienst, dus als er zaken zijn waar je niet tevreden over bent of die je liever anders wilt zien dan kan je voor een andere muziek dienst kiezen.

Wat betreft de pakketten, we proberen natuurlijk met iedereen rekening te houden. Uit onderzoek en ervaring blijkt dat de pakketten die beschikbaar zijn het best aansluiten op de wensen van de klanten. Hoe zou jij het liever willen zien?

Ik ben trouwens wel benieuwd naar welke muziek je luistert? 🙂 Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van gehad dat een nummer die ik zocht (nieuw of oud) niet beschikbaar was op Deezer.
Badge +1
De rede van m'n negativiteit is dat ik in de loop der jaren veel ervaring heb opgelopen dat mensen je dingen aanpraten, terwijl het heel anders in mekaar zit. Mensen die er niets vanaf weten kunnen zich er niet tegen verdedigen. En op gegeven moment gaat het je zodanig dwars zitten dat de kritiek er wat sneller positief uitkomt. Deezer is gewoon een onnodige product vindt ik, en als er dan moderators roepen dat het een fijn iets is, dan gaan bij mij de alarm toeters rinkelen van ja je werkt bij tmobile als mod, je wordt betaalt om dat te zeggen. (Met alle respect voor de mods) ik ben geen zeikerd, maar deezer hekelt me gewoon.
Reputatie 7
Badge +20
Hey R-han,

Ieder natuurlijk z'n eigen mening en vrijheid in de keus om wel of geen Deezer te nemen. 😉 Iedereen kan zelf beslissen op welke manier hij/zij muziek luistert en of Deezer een fijne dienst voor diegene is. In jouw geval is het dat dus niet, dat kan natuurlijk!

In ieder geval nog een fijn weekend!
hier ook de zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sumsumn,

In ons systeem zie ik terug dat je net hebt gechat met mijn collega Marlieke, Zij heeft je geholpen met het activeren van Deezer, zowel via de webversie als de app. Dat is dus helemaal gelukt! 😃

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer