Beantwoord

Deezer activeren

• 22 mei 2016
  • 7 reacties
  • 363 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Ik heb een abbo bij jullie met deezer maar als ik wil aanmelden bij deezer via de t-mobile activatie link en mijn tel nr invoer krijg ik een melding met 'er is een fout opgetreden'
ik heb al een account gemaakt en weer verwijderd en opnieuw geprobeerd maar het blijft zich herhalen.
wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door Amy 23 mei 2016, 12:17

Hey Roxanna,

Dat is vreemd! Het zou gewoon moeten werken :S.

Ik heb de stappen net zelf ook doorlopen en krijg inderdaad onderstaande foutmelding. Maar toen ik het net probeerde met +316 voor mijn nummer lukte het wel. Zou je dat eens willen proberen? Mocht dat niet werken dan zullen we het doorzetten naar onze technische jongens!

Ik ben benieuwd naar je reactie
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Roxanna,

Dat is vreemd! Het zou gewoon moeten werken :S.

Ik heb de stappen net zelf ook doorlopen en krijg inderdaad onderstaande foutmelding. Maar toen ik het net probeerde met +316 voor mijn nummer lukte het wel. Zou je dat eens willen proberen? Mocht dat niet werken dan zullen we het doorzetten naar onze technische jongens!

Ik ben benieuwd naar je reactie
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, ook met +316.

Groeten Ronald.
Reputatie 2
Idd blijft het zelfde probleem 😞
Reputatie 2
als ik +316 doe krijg ik de melding dat mijn nummer niet herkend wordt,
Terwijl ik wel een deezer bundel heb.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ronald en Roxanna,

Vervelend dat het bij jullie allebei niet werkt! :S

Voor ik het door kan zetten, ben ik nog wel benieuwd of het nou niet werkt bij het registreren of aanmelden? Ik zie namelijk dat jullie allebei in het verleden namelijk wel hebben geregistreerd en dus gewoon aan moeten kunnen melden. Als het bij het aanmelden niet lukt én niet via het opnieuw registreren via de T-Mobile button, geef het dan gelijk even aan, dan zorg ik dat het bij de technische afdeling terechtkomt!

Ik ben erg benieuwd, houd ons op de hoogte!
Reputatie 2
Hoi David bij mij lukt het met aanmelden niet via mijn bestaande account dus deze heb ik verwijderd en toen geprobeerd met een heel nieuw account en ook dat werkt niet.

Gr
Reputatie 7
Badge +15
Hey Roxanna,

Dankjewel voor de informatie, ik heb dit zojuist direct doorgezet naar de technische afdeling.

Zij zullen het in onderzoek nemen en voorzien je binnen 7 werkdagen van een reactie. Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? 🙂

Reageer