Beantwoord

Deezer activeren

• 17 mei 2017
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Sinds ik de Upgrade van 3GB naar 6GB (+ unlimited Muziek) heb gedaan kan ik mijn code niet verzilveren. Heb inmiddels mijn telefoonnummer 10x ingevoerd en 5 verschillende codes ontvangen maar krijg elke keer de melding "ongeldige code" te zien.

Wat zou hiervan de reden kunnen zijn en hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door David 18 mei 2017, 10:38

Hoi Exception,

Goed dat je dit even bij ons vraagt, je wilt natuurlijk wel zo snel mogelijk van jouw favoriete muziek genieten! 🙂

Ik heb even in ons systeem gekeken, maar zie geen actieve bundel van Deezer terug. Heb je deze wel via Deezer zelf of ook niet? Anders kun je dit stappenplan aanhouden om Deezer te activeren. Met deze stappen zou het moeten lukken om een werkend account te krijgen!

Laat je weten of dit uiteindelijk gelukt is? Als dit nog niet het geval is, laat dan even weten welke bundel je hebt of wilt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Exception,

Goed dat je dit even bij ons vraagt, je wilt natuurlijk wel zo snel mogelijk van jouw favoriete muziek genieten! 🙂

Ik heb even in ons systeem gekeken, maar zie geen actieve bundel van Deezer terug. Heb je deze wel via Deezer zelf of ook niet? Anders kun je dit stappenplan aanhouden om Deezer te activeren. Met deze stappen zou het moeten lukken om een werkend account te krijgen!

Laat je weten of dit uiteindelijk gelukt is? Als dit nog niet het geval is, laat dan even weten welke bundel je hebt of wilt!

Reageer