Vraag

Deezer activeren

• 28 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 5319 Bekeken

Ik kan deezer niet meer gebruiken ondanks dat abonnement betaald is. Wanneer ik stappenplan wil gebruiken dan heb ik een nieuwe code nodig. Deezer zegt dat het abonnement bij t mobile is beeindigd terwijl dat niet zo is. Wat moet ik doen om deezer te blijven gebruiken voa mijn abonnement bij t mobile?

4 reacties

Reputatie 4
Hi Mieke,

Welkom op het forum!

Je hebt inderdaad een mooi Deezer-abonnement van ons, dus dat klopt helemaal! 🙂 Ik wil je even een paar vragen stellen om meer duidelijkheid te krijgen. Heb je al een Deezer-account? Is er een reden dat je een nieuw account probeert aan te maken? Of heb je misschien de Deezer-app opnieuw geïnstalleerd?

Ik hoor het graag van je, Mieke! Wij staan klaar om je verder te helpen. 🙂
Goede middag Ik heb sinds 2005 een deezeraccount bij het t mobile abonnement. Ik heb geen nieuw account aangemaakt Wanneer ik deezer opstart en ik ga naar mijn abonnement in de app dan wordt daar aangegeven dat mijn tmobile abonnement is afgelopen Kan dus ook geen muziek doenloaden via de app want die blijft in shuffel stand staan Ik heb deezer niet opnieuw geinstalleerd
Groet
Ingang abonnement is 2015 sorry
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mieke,

Het lijkt ergens mis te zijn gegaan bij jouw verlenging. Je hebt daar ook een abonnement op Deezer bij, maar het is een beetje te toevallig dat het precies nu niet goed loopt.

Als Deezer na een verlenging niet goed werkt, raden we altijd aan om de registratie even opnieuw te doorlopen. Met dit stappenplan zou het moeten lukken om opnieuw te registreren en weer te genieten van al jouw favoriete nummers! Kun je dit eens testen en ons laten weten of het dan wel werkt? Als het nog niet goed gaat, laat dan even weten wat je geprobeerd hebt en welke foutmelding je krijgt!

We horen graag of het gelukt is!

Reageer