Beantwoord

Deezer activeren

• 2 december 2017
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb via t-mobile deezer geactiveerd maar heb op de deezer app nog steeds geen premium hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door David 4 december 2017, 11:37

Hi Blomg2050,

Tof dat je Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement! 🙂

Ik zie inderdaad terug dat de bundel is toegevoegd, heb je daarna wel de bundel geactiveerd? Dit staat namelijk los van het toevoegen van de bundel. Je kunt via deze stappen de bundel activeren, als T-Mobileklant. Als je jezelf via deze manier hebt geregistreerd, moet je kunnen genieten van jouw favoriete nummers!

Kun je laten weten of het is gelukt om je te registreren en de bundel werkend te krijgen? We helpen je er anders natuurlijk bij verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Blomg2050,

Tof dat je Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement! 🙂

Ik zie inderdaad terug dat de bundel is toegevoegd, heb je daarna wel de bundel geactiveerd? Dit staat namelijk los van het toevoegen van de bundel. Je kunt via deze stappen de bundel activeren, als T-Mobileklant. Als je jezelf via deze manier hebt geregistreerd, moet je kunnen genieten van jouw favoriete nummers!

Kun je laten weten of het is gelukt om je te registreren en de bundel werkend te krijgen? We helpen je er anders natuurlijk bij verder!
Ik heb alles gedaan maar bij activeert hij hem ook niet hoor !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Antoinettte,

Tof dat je ook gebruik wilt maken van Deezer. Ik gebruik het zelf ook dagelijks en heb inmiddels te gekke playlists samengesteld. :8

Ik zie dat je de Deezer bundel goed hebt toegevoegd. Wat gaat er precies mis bij het activeren? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, wat voor melding? Ervaar je hetzelfde probleem als je deze stappen volgt via de desktopversie?

Ik ben benieuwd of het nu wel werkt! 🙂

Reageer