Beantwoord

Deezer activeren


Goedenavond,

ik heb onlangs mijn abonnement verlengd. Echter krijg ik sindsdien een melding dat mijn Deezer abonnement verlopen is terwijl ik bij mijn nieuwe abonnement gewoon weer Deezer heb genomen.
Ik moet nu steeds Deezer verlengen voor 12.99 terwijl het gewoon bij mijn abonnement zit.
Nu annuleer ik mijn nieuwe abonnement van 12,99 steeds, na afsluiten en kan dan steeds een maand gratis gebruik maken. Hoe kan ik mijn nieuwe abonnement van Deezer in laten gaan. ???

gr

Menno Wessel
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juni 2018, 13:25

Hi Menno,

Super dat je je abonnement hebt verlengd! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel gebruik maakt van Deezer Vast voor maar €5,99. Dit kun jezelf ook terugzien op My T-Mobile bij Mijn abonnement en bij Bundels. Waar zie jij het bedrag €12,99 en dat je moet verlengen? Is dat wanneer je op Deezer zelf probeert in te loggen? Op deze pagina kun je jouw account activeren en als je de volgende stappen volgt dan moet het lukken om Deezer te gebruiken.

  • Open de speciale Deezer T-Mobile pagina
  • Maak vervolgens je account aan, Deezer stuurt je per sms een bevestigingscode
  • Luister op je mobiel via de Deezer app, kijk hier om de app te downloaden
  • Luister op je pc via deezer.com/nl
  • Log in en geniet van jouw favoriete muziek (of ga op zoek naar nieuwe artiesten met Deezer Flow)

Laat je even weten of het zo lukt? En anders sta ik natuurlijk klaar om je verder te helpen!

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Menno,

Super dat je je abonnement hebt verlengd! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel gebruik maakt van Deezer Vast voor maar €5,99. Dit kun jezelf ook terugzien op My T-Mobile bij Mijn abonnement en bij Bundels. Waar zie jij het bedrag €12,99 en dat je moet verlengen? Is dat wanneer je op Deezer zelf probeert in te loggen? Op deze pagina kun je jouw account activeren en als je de volgende stappen volgt dan moet het lukken om Deezer te gebruiken.
  • Open de speciale Deezer T-Mobile pagina
  • Maak vervolgens je account aan, Deezer stuurt je per sms een bevestigingscode
  • Luister op je mobiel via de Deezer app, kijk hier om de app te downloaden
  • Luister op je pc via deezer.com/nl
  • Log in en geniet van jouw favoriete muziek (of ga op zoek naar nieuwe artiesten met Deezer Flow)

Laat je even weten of het zo lukt? En anders sta ik natuurlijk klaar om je verder te helpen!
Waar ik het bedrag zie van 12,99?? Nou, ik kreeg na mijn nieuwe abonnement een melding dat mijn Deezer abonnement was verlopen. Ik keeeg dan de keuze om te verlengen. Als ik dan verlengde via de link kreeg ik de bevestiging via de mail dat ik verlengd had voor 12,99 en dat dit bedrag maandelijks zou worden afgeschreven van mijn creditcard. Die verlenging annuleerde ik dan weer en kon zo een maand gratis gebruik maken. Dit heb ik inmiddels zo 2 keer gedaan.

Ik heb nu de stappen gevolgd die jullie hebben gestuurd. Lijkt erop dat het nu gelukt is. Ik laat het tzt weten.

gr

Menno Wessel
Reputatie 7
Badge +17
Hi Menno,

Dankjewel voor je reactie. Waarschijnlijk is die €12,99 een actie van Deezer zelf, maar dat staat los van onze samenwerking met Deezer. Jij krijgt Deezer gewoon voor €5,99 en die kosten worden meegenomen in je factuur. Heel fijn om te horen dat het nu wel gelukt is! Ik wens je veel muziek plezier en als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Nu ik jullie toch spreek. Sinds het nieuwe abonnement heb ik thuis geen beeeik meer met bellen. Niet bellen en gebeld worden dus....Heb hier al over gecontact maar niks meer gehoord. Om te bellen moet ik echt naar buiten lopen en een stuk de straat in om te bellen. Als ik gebeld word heb ik gemiste oproepen en voicemailberichten maar krijg geen oproepen. Heb al een nieuwe simkaart maar dat helpt niks
Reputatie 7
Badge +17
Hi Menno,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik wil dit daarom graag tot de bodem voor je uitzoeken om te bekijken wat er precies aan de hand is. Via onze dekkingskaart kan je heel eenvoudig een melding maken als je op Meld een probleem klikt. Je melding wordt doorgezet naar onze netwerkspecialisten en vervolgens gaan zij dit onderzoeken. Binnen één week kun je terugkoppeling verwachten en de oplossing die we kunnen aanbieden.

Laat je even weten of het is gelukt? Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het mij direct weten!
Is dit de bedoeling?? Kan namelijk alleen maar op de blauw gedrukte woorden MELD EEN PROBLEEM OP DEZE LOCATIE drukken, gebeurt verder niks

Reputatie 7
Badge +17
Hi Menno,

Ja, als je je postcode invult en dan op meld een probleem op de locatie klikt dan kun je een dekkingsklacht indienen. Hopelijk lukt het zo!
Ik kan alleen op de blauwe tekst drukken, kan verder niks invullen, klopt dat??
Reputatie 7
Badge +17
Hi Menno,

Linkboven zie je staan 'Bekijk op adres'' en daar kun je je postcode invoeren. Vaak wordt je adres weergegeven als de cijfers en letters van je postcode aan elkaar schrijft (1234MS). Vervolgens moet je op die blauwe tekst klikken waar Meld een probleem staat. Dan kom je terecht op een pagina waar je je klacht kan indienen. Lukt het nu wel?
Nee, lukt niet. Kom niet op een pagina.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Menno,

Van welk toestel maak je gebruik? En kun je mij 2 voorbeelden geven met tijdstip waarop je geen bereik hebt? Ik maak dan een case voor je aan en zet het door naar onze netwerkspecialisten.
Ik heb een IPhone X. Ik heb nooit bereik thuis, geen specifieke tijden dus.....
Reputatie 7
Badge +17
Hi Menno,

Dankjewel ik heb een dekkingsklacht voor je ingediend. Onze netwerkspecialisten gaan dit onderzoeken en zullen je binnen een week tijd van een terugkoppeling voorzien en een oplossing bieden. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het mij weten!
Goedendag,

Jullie hebben een dekkingsklacht namens mij ingediend. Ik zou binnen een week iets horen.
We zijn nu 11 dagen verder en heb nog steeds geen bereik thuis en heb ook nog niks van jullie gehoord. Ik heb nu al een paar keer aangegeven, waaronder telefonisch, dat ik dit probleem heb.
Ik ben thuis nauwelijks of niet bereikbaar en mis hierdoor belangrijke telefoontjes. Ik wil dit probleem nu graag opgelost hebben. Ik betaal maandelijks abonnementkosten en verwacht dus ook maximale dekking en bereikbaarheid. Ik ben op zijn zachts uitgedrukt teleurgesteld in de medewerking en inzet van jullie kant.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Menno,

Ik heb jouw dekkingsklacht er bij gepakt en zie dat deze afgerond is. De netwerkspecialist kon je niet te pakken krijgen, wat in dit geval op zich ook wel weer logisch is. Ik zal de uitkomst en aan te bieden opties hier dan ook met je bespreken.

Er is gebleken dat jouw positie ten opzichte van de masten dusdanig ongunstig is dat dit een verminderde netwerkervaring kan geven. Op jouw locatie staat er op korte termijn ook geen verbetering gepland, dus we bieden je daarom drie coulance-opties aan voor dit probleem:
- 6 maanden 20% korting op jouw maandbundel. Na deze 6 maanden moet er dan opnieuw worden bekeken hoe het met de situatie is en wat er op de korte termijn kan worden verwacht;
- Ontbinden van het abonnement, maar met behoud van de maandelijkse toestelbetalingen;
- Ontbinden van het abonnement met afkopen van het toestel. Je betaalt dan in één keer het toestel af en hebt dan geen maandelijkse betalingen meer bij ons lopen.

Met de laatste twee opties kun je dan nummerbehoud bij een nieuwe provider aanvragen en dan kan er ook aangegeven worden dat je per direct het abonnement mag opzeggen. Het nummer wordt op die manier het snelst overgezet.

We horen graag van je voor welke optie je kiest. Als je nog vragen over de opties hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je, Menno!
Dat van die zendmasten vind ik een raar verhaal.
Bereik is altijd goed geweest totdat ik mijn abonnement verlengde en een nieuw toestel kreeg. Mijn vrouw heeft prive ook tmobile en mijn vrouw en ik hebben voor ons werk ook tmobile.
Mijn vrouw heeft geen problemen en met mijn werktelefoon heb ik ook geen problemen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Menno,

Dit is wat de netwerkspecialisten hebben ondervonden en geconcludeerd. De nieuwe simkaart heeft ook niets geholpen, het gebeurt alleen thuis en de specialisten hebben gezien dat het om een netwerktechnisch probleem gaat bij jouw aansluiting en telefoon. Vandaar dat ook bovenstaande opties geboden zijn. Neem er rustig de tijd voor en als je een besluit hebt genomen dan horen we het graag.

Indien je nog andere vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!
David schreef:

Hey Menno,

Ik heb jouw dekkingsklacht er bij gepakt en zie dat deze afgerond is. De netwerkspecialist kon je niet te pakken krijgen, wat in dit geval op zich ook wel weer logisch is. Ik zal de uitkomst en aan te bieden opties hier dan ook met je bespreken.

Er is gebleken dat jouw positie ten opzichte van de masten dusdanig ongunstig is dat dit een verminderde netwerkervaring kan geven. Op jouw locatie staat er op korte termijn ook geen verbetering gepland, dus we bieden je daarom drie coulance-opties aan voor dit probleem:
- 6 maanden 20% korting op jouw maandbundel. Na deze 6 maanden moet er dan opnieuw worden bekeken hoe het met de situatie is en wat er op de korte termijn kan worden verwacht;
- Ontbinden van het abonnement, maar met behoud van de maandelijkse toestelbetalingen;
- Ontbinden van het abonnement met afkopen van het toestel. Je betaalt dan in één keer het toestel af en hebt dan geen maandelijkse betalingen meer bij ons lopen.

Met de laatste twee opties kun je dan nummerbehoud bij een nieuwe provider aanvragen en dan kan er ook aangegeven worden dat je per direct het abonnement mag opzeggen. Het nummer wordt op die manier het snelst overgezet.

We horen graag van je voor welke optie je kiest. Als je nog vragen over de opties hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je, Menno!




Goedemorgen,

Ik kies voor de 20% korting voor 6 mnd op mijn abonnement Zie het niet zitten om over te stappen en/of te ontbinden. Zit namelijk al zo lang bij jullie. Ik hoor wel of het oké is en wanneer het ingaat.

Gr

Menno Wessel
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Menno,

Wij houden jou natuurlijk ook het liefst bij ons, dus fijn dat je voor deze optie kiest!

Bedankt voor het doorgeven van jouw keuze. Ik heb de korting direct toegevoegd - dit gaat direct in en je zult deze de komende 6 maanden ontvangen.

Laat het ons gerust weten als je nog meer vragen hebt!

Reageer