Beantwoord

Deezer activeren

  • 2 juni 2019
  • 1 reactie
  • 2550 Bekeken

Ik heb een bestaande deezer account die ik om wil zetten naar t-mobile deezer Vast.
Ik heb de stappen doorlopen (my T-mobile activeren, via de link naar account en de sms invoeren) maar Deezer bljft aangeven dat het de verkeerde code is.

Is dit een fout aan jullie IT kant dat dit niet werkt?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2019, 12:24

Hi jalt,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je nog geen Deezer bundel hebt toegevoegd via My T-Mobile. Ga naar My T-Mobile> Bundels aanpassen> Deezer en kies daar de gewenste bundel. Vervolgens moet je de Deezer app downloaden en kun je een account aanmaken. Op deze pagina staat het stapsgewijs uitgelegd.

Gaat het zo lukken? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi jalt,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je nog geen Deezer bundel hebt toegevoegd via My T-Mobile. Ga naar My T-Mobile> Bundels aanpassen> Deezer en kies daar de gewenste bundel. Vervolgens moet je de Deezer app downloaden en kun je een account aanmaken. Op deze pagina staat het stapsgewijs uitgelegd.

Gaat het zo lukken? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer