Beantwoord

Deezer activeren bij nieuw abonnement

• 8 maart 2017
  • 7 reacties
  • 484 Bekeken

Ik heb nu een vast deezer account en een hoop opgeslagen muziek. Nu is mijn telefoonabonnement bijna afgelopen en heb ik een nieuw abonnement met een nieuwe deezer vast.
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn muziek in de lijst blijft bestaan?
Mijn email blijft hetzelfde alleen mijn telefoonnummer is anders.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn oude lijst blijft bestaan met een nieuw abonnement ?
icon

Beste antwoord door David 9 maart 2017, 13:13

Hey Dali123,

Ik zie inderdaad dat je voor een nieuw abonnement gaat, in plaats van een verlenging. Was hier een speciale reden voor? Ben ik gewoon benieuwd naar. 😉

Als je een verlenging of nieuw abonnement hebt, dan moet je even opnieuw de aanmeldingsprocedure doorlopen. Op deze pagina vind je hier de instructies voor en dan zou jouw bestaande account gewoon weer toegankelijk zijn zoals jij gewend bent! Kun je dit te zijner tijd testen met deze stappen en ons laten weten of het gelukt is?

Mocht je in de tussentijd nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dali123,

Ik zie inderdaad dat je voor een nieuw abonnement gaat, in plaats van een verlenging. Was hier een speciale reden voor? Ben ik gewoon benieuwd naar. 😉

Als je een verlenging of nieuw abonnement hebt, dan moet je even opnieuw de aanmeldingsprocedure doorlopen. Op deze pagina vind je hier de instructies voor en dan zou jouw bestaande account gewoon weer toegankelijk zijn zoals jij gewend bent! Kun je dit te zijner tijd testen met deze stappen en ons laten weten of het gelukt is?

Mocht je in de tussentijd nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Hey David,

Ik wilde gewoon een nieuw abonnement en nieuw nummer.
Niks bijzonders verder😉

Inmiddels heb ik vanalles gedaan, en overal opgedrukt en via de tmobile mail een deezer account aangemaakt. 😂
Er word beschreven dat die nu is gekoppeld aan mijn mail dus weet niet of ik het nu goed heb gedaan, kun jij dit voor me nakijken?
Aangezien mijn oude abonnement ook nog eventjes doorloopt....
Snap erallemaal niks van.
Grtz tamara
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tamara,

Gewoon even een schone lei! 🙂 Vergeet niet al je T-Mobile Extra punten te verbruiken, anders ben je deze na einde van dit contract kwijt, ook zonde!

Je hoefde nu nog niet opnieuw te registreren, omdat jouw huidige abonnement met Deezer gewoon nog actief is. De registratie opnieuw uitvoeren zou dan moeten gebeuren op het moment dat jouw nieuwe abonnement van start gaat.

Wij kunnen alleen zien of jij een Deezerbundel actief hebt bij ons, dit is bij jou het geval. Of je dit goed ingesteld hebt kun je wel zelf controleren. Gebruik je toevallig de app? Als je dan naar 'Mijn muziek' gaat, kun je naar 'Instellingen'. Ga dan naar 'Beheer mijn account' en daar zie je onder 'Abonnement' staan welk abonnement jij op dit moment hebt geactiveerd onder jouw account. Als dit niet klopt zie je ook de optie om je als T-Mobile gebruiker jouw abonnement te activeren. Kun je dat eens controleren? Bij de website is het eigenlijk niet anders, dus ook daar kun je het checken.

Ik hoor graag of het gelukt is, Tamara! 🙂
Hoi David,
Tmobile punten die ik overheb kan ik helaas nergens meer aan doneren. Dus die ben ik kwijt. Deezer loopt door en ik heb via mijn nieuw nummer een mail gehad dat ik mezelf kan aanmelden.
Had graag gehad dat mijn oude deezer zou stoppen, en dat ik vanaf nu mijn nieuwe deezer in gebruik kan nemen. Zodat als mijn oude abonnement stopt, alles al goed staat.
Zoals ik begrijp ben ik nog steeds van mijn oude aan aan het genieten dus.
Tot mijn oude afloopt kan ik dus geen gebruik maken van de nieuwe, terwijl ik daar nu wel al voor betaal.
Eigenlijk snap ik er niks meer van ☺️
Deezer doet t verder gewoon.

Grtz tamara
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tamara,

Het lijkt er op dat je bij het aangaan van het contract niet een specifieke wensdatum hebt aangegeven. Hierdoor is je nieuwe contract al ingegaan.

Dit betekent dus ook dat je nu al gebruik kan maken van je nieuwe simkaart met het daarbij horende 06-nummer. Als je deze in je toestel plaatst dan kan je bellen en gebeld worden op je nieuwe nummer en je Deezer account goed in stellen.

Als je vragen hebt over je eerste factuur, dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Word je daar niet wijzer van, dan kan je uiteraard ook bij ons terecht. We helpen je graag verder!
Hoi issam,

Vanaf 8 maart is alles netjes ingegaan. Dat was zo al geregeld. Nieuwe nummer, nieuw contract, nieuwe deezer vast.
Maar mijn oude contract stopt vlgd maand. Gaat deezer dan door met heel mijn muzieklijst die ik de afgelopen jaren heb opgebouwd. Of gaat alles weer op nul en moet ik van voor af aan beginnen met mijn muziek weer op te slaan.

Dat is mijn vraag aangezien ik nu een aantal weken twee abonnementen heb. En nu dus niet weet van welk deezer abonnement ik gebruik maak omdat ik daar geen veranderingen aan zie via de app.

Grtz Tamara
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tamara,

Je kan met je nieuwe Deezer Vast bundel gewoon inloggen op het account die je altijd gebruikt en dan kun je weer luisteren naar je eigen muzieklijst. Op deze pagina kun je je opnieuw aanmelden en dan zou alles weer moeten werken zoals vanouds.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Ik wens je veel muziekplezier!

Reageer