Beantwoord

Deezer activeren lukt niet.

Ik heb sinds kort een muziek abonnement. Ik heb me geregistreerd bij Deezer. Deezer herkent echter mijn telefoonnummer niet. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de functie?
icon

Beste antwoord door Razza 3 april 2014, 17:00

@Wiebak

Welkom op het forum! :)

Om gebruik te maken van Deezer zal je eerst je account moeten activeren. Dit kan je doen met behulp van de sms die je wordt toegestuurd. De bundel stond bij jou niet aan waardoor je ook geen sms krijgt. Ik heb de Deezer Premium + Vast bundel voor je aangezet zodat je hier alsnog gebruik van kan maken. Zou je willen aangeven of het hiermee wel lukt?

De Deezer bundel was nog niet ingeschakeld omdat je nog gebruik maakt van je huidige abonnement. Je hebt de Deezer bundel afgesloten voor je verlenging. De verlenging met de nieuwe bundels en voorwaarden gaat in op 26 juli 2014.

Meer informatie over Deezer vind je op de Deezer pagina. ;)

Ps. Je krijgt de eerste maand 100% korting op je Deezer bundel!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Wiebak

Welkom op het forum! :)

Om gebruik te maken van Deezer zal je eerst je account moeten activeren. Dit kan je doen met behulp van de sms die je wordt toegestuurd. De bundel stond bij jou niet aan waardoor je ook geen sms krijgt. Ik heb de Deezer Premium + Vast bundel voor je aangezet zodat je hier alsnog gebruik van kan maken. Zou je willen aangeven of het hiermee wel lukt?

De Deezer bundel was nog niet ingeschakeld omdat je nog gebruik maakt van je huidige abonnement. Je hebt de Deezer bundel afgesloten voor je verlenging. De verlenging met de nieuwe bundels en voorwaarden gaat in op 26 juli 2014.

Meer informatie over Deezer vind je op de Deezer pagina. ;)

Ps. Je krijgt de eerste maand 100% korting op je Deezer bundel!
Ik heb gister deezer bij mijn abbonement afgesloten. Ik heb een mail gehad dat ik moet wachten op een mailtje van deezer dat ik daarin de inloggegevens krijg. Echter heb ik dit mailtje niet gehad... Wanneer krijg ik de inloggegevens ???
Reputatie 4
Hoi Jilldejongdonder,

Wat tof dat je je hebt aangemeld voor onze fantastische muziekstreamdienst Deezer! :)

Ik ga je meteen helpen zodat je direct kan genieten van jouw muziek. Je hebt een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw Deezer abonnement en een link met informatie hoe je jouw Deezer account kunt activeren. Als je naar deze link gaat, dan zie je de stappen die je moet doorlopen om een account te activeren en dan kan je meteen gaan genieten van heerlijke muziek.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!
Hoi, ik heb deze mail niet gehad... de mail met bevestiging krijg ik niet binnen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jill,

De bundel staat in ons systeem wel actief, dus je zou jezelf gewoon moeten kunnen registreren voor een Deezer-account. Via de link die Muberra stuurde kun je de activatie regelen. Hier staat precies in welke stappen je moet ondernemen om het account te activeren. Kun je dat eens proberen en ons laten weten of het lukt? Als je ergens tegenaan loopt, laat dan ook even weten bij welke stap het verkeerd gaat.

We zien jouw reactie graag tegemoet! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Hoi David, nu is het gelukt ! Dankjewel voor de hulp
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Reageer