Beantwoord

Deezer activeren lukt niet?

• 19 juni 2017
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

Hallo
Ik heb gisteren mijn deezer aan gevraagd. Vanochtend een berichtje gehad dat ik een mail zou krijgen met inlog gegeven maar die heb ik tot nu toe niet gekregen !!!
Ook niet ik ongewenste mailbox
icon

Beste antwoord door Muberra 20 juni 2017, 13:43

Hoi Lotd,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor onze fantastische muziekstreamdienst Deezer. Ik ga je meteen helpen zodat je unlimited kan genieten van jouw muziek. Je hebt een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw Deezer abonnement en een link met informatie hoe je jouw Deezer account kunt activeren. Als je naar deze link gaat, dan zie je de stappen die je moet doorlopen om een account te activeren en dan kan je meteen gaan genieten van heerlijke muziek.

Laat je even weten of het is gelukt? 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Lotd,

Welkom op het forum!

Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor onze fantastische muziekstreamdienst Deezer. Ik ga je meteen helpen zodat je unlimited kan genieten van jouw muziek. Je hebt een e-mail ontvangen met de bevestiging van jouw Deezer abonnement en een link met informatie hoe je jouw Deezer account kunt activeren. Als je naar deze link gaat, dan zie je de stappen die je moet doorlopen om een account te activeren en dan kan je meteen gaan genieten van heerlijke muziek.

Laat je even weten of het is gelukt? 😃

Reageer