Beantwoord

Deezer activeren lukt niet

• 18 juli 2017
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

hallo, ik heb gister een abbonement afgesloten met deezer. maar ik kan nergens vinden waar ik mij kan aanmelden en als ik het doe krijg ik een sms binnen dat ik er geen recht op heb terwijl ik wel deezer op mijn abbonement heb genomen.
kan iemand me hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Sam- 19 juli 2017, 10:41

Hoi Salua,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Vreemd dat het niet gelijk lukte. We helpen je graag verder. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inmiddels al hebt gesproken met onze vriendelijke collega's van de klantenservice. Uit de notitie in het systeem begrijp ik dat het nu wel weer werkt. Klopt het dat je Deezer nu wel kan gebruiken?

Mocht je nog vragen hebben over het activeren van Deezer dan kan je een kijkje nemen op onze website.

Heb je andere vragen? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Salua,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Vreemd dat het niet gelijk lukte. We helpen je graag verder. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inmiddels al hebt gesproken met onze vriendelijke collega's van de klantenservice. Uit de notitie in het systeem begrijp ik dat het nu wel weer werkt. Klopt het dat je Deezer nu wel kan gebruiken?

Mocht je nog vragen hebben over het activeren van Deezer dan kan je een kijkje nemen op onze website.

Heb je andere vragen? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. 🙂

Reageer