Beantwoord

Deezer activeren lukt niet

  • 27 januari 2018
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Hoe kan het dat ik wel een sms heb ontvangen, maar nog steeds geen mail met mijn inloggegevens voor Deezer?
icon

Beste antwoord door Sam- 29 januari 2018, 14:10

Hoi hoi Leehoogg,



Welkom bij de community en welkom bij T-Mobile! Gaaf om je hier te zien.



Ik help je graag verder. 🙂 Je kan via onze website precies zien hoe het activatieproces verloopt. Op deze pagina staat bijvoorbeeld dat je zelf een account aan kan maken. Zou je hier naar willen kijken en willen checken of het daarna werkt? Mocht je toch ergens tegenaan lopen dan horen we het natuurlijk graag van je.



Ook voor andere vragen kan je altijd bij ons terecht!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hoi hoi Leehoogg,

Welkom bij de community en welkom bij T-Mobile! Gaaf om je hier te zien.

Ik help je graag verder. 🙂 Je kan via onze website precies zien hoe het activatieproces verloopt. Op deze pagina staat bijvoorbeeld dat je zelf een account aan kan maken. Zou je hier naar willen kijken en willen checken of het daarna werkt? Mocht je toch ergens tegenaan lopen dan horen we het natuurlijk graag van je.

Ook voor andere vragen kan je altijd bij ons terecht!

Reageer