Beantwoord

Deezer activeren lukt niet

• 6 december 2020
  • 5 reacties
  • 435 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Als ik Deezer wil activeren dan krijg ik de melding dat mijn nummer niet wordt herkend. Meerdere keren geprobeerd, maar geen succes. Ook de klantenservice van T-mobile gebeld, maar helaas niet opgelost. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door David 6 december 2020, 13:39

Hoi @cdb89,

Ik heb het net gelijk even gecontroleerd op de website van Deezer, die speciaal voor T-Mobile klanten is, en daar lukte het mij wel om het nummer in te voeren. Het kan zijn dat je daar ook een SMS over hebt ontvangen. :grin: Als je het +316…-nummer invoert dan zou het moeten lukken om je bundel te registreren en vervolgens te activeren. Probeer anders ook even een andere browser.

Kun je dit eens testen en laten weten of het gelukt is? Zo niet, dan zien we graag een screenshot tegemoet en helpen we je snel verder!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @cdb89,

Ik heb het net gelijk even gecontroleerd op de website van Deezer, die speciaal voor T-Mobile klanten is, en daar lukte het mij wel om het nummer in te voeren. Het kan zijn dat je daar ook een SMS over hebt ontvangen. :grin: Als je het +316…-nummer invoert dan zou het moeten lukken om je bundel te registreren en vervolgens te activeren. Probeer anders ook even een andere browser.

Kun je dit eens testen en laten weten of het gelukt is? Zo niet, dan zien we graag een screenshot tegemoet en helpen we je snel verder!

Goedemorgen, ik heb het getest, maar helaas krijg ik nog steeds onderstaande melding.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @cdb89 

Zou je ook andere browsers kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld Chrome? Want als ik het probeer via Chrome dan wordt je nummer wel herkend en dan zou je een sms moeten ontvangen. Ik hoor graag of het lukt met een andere browser. 

Ja dat heb ik ook geprobeerd en dan krijg ik een SMS met een code. Als ik de code invoer, dan krijg ik de melding dat mijn nummer niet word herkend. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @cdb89 

Bedankt voor je reactie. Ik heb een wijziging doorgevoerd en je Deezer bundel opnieuw toegevoegd. Zou je het nogmaals kunnen proberen? Als het goed is moet het nu wel lukken. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

Reageer