Beantwoord

Deezer activeren, maar nummer wordt niet herkend

  • 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Deezer herkent me nummer niet
icon

Beste antwoord door David 26 september 2017, 12:32

Hi Street,

In ons systeem zie ik terug dat mijn collega's je vanochtend al hebben geholpen met de koppeling van jouw nummer aan Deezer. Is het ondertussen ook al gelukt om Deezer daadwerkelijk te activeren? Neem anders even dit stappenplan door, dan zou het goed moeten komen!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Anders veel luisterplezier!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Street,

In ons systeem zie ik terug dat mijn collega's je vanochtend al hebben geholpen met de koppeling van jouw nummer aan Deezer. Is het ondertussen ook al gelukt om Deezer daadwerkelijk te activeren? Neem anders even dit stappenplan door, dan zou het goed moeten komen!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Anders veel luisterplezier!

Reageer