Beantwoord

Deezer activeren werkt niet

• 4 november 2016
  • 11 reacties
  • 525 Bekeken

Hallo.ik heb een abbo van 6 gb en daar zit deezer bij . Nou wil ik het activeren en krijg een SMS met code . Ik vul de code in en vervolgens alleen melding foute code ?????heb dit herhaaldelijk geprobeert maar het werkt dus echt niet
icon

Beste antwoord door MichelD4 5 november 2016, 17:14

Inderdaad heel vervelend, als het aanmelden niet wil lukken bij Deezer Music.
Gelukkig heeft T-Mobile een speciale Deezer pagina op de website gezet, waar je o.a het stappenplan op kunt vinden om je Deezer account te kunnen activeren, maar ook heel veel gestelde vragen over Deezer en het activeren daarvan.

Via deze link kom je uit op deze speciale Deezer pagina.
Mijn advies is daarom ook, om het stappenplan op deze pagina nog eens rustig over te doen, en te zien of het dan wel gaat lukken.
Want het luistert wel heel nauw het activeren van Deezer Music, als je het wilt koppelen aan je T-Mobile abonnement.

Laat even weten of het uiteindelijk is gelukt.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Vreemd , soms wil andere browser helpen. Dus probeer eens met chrome, firefox enz
Goedemorgen, zelfde probleem, had de app via playstore gedownload, maar herkent mijn nummer ook niet
Reputatie 3
Inderdaad heel vervelend, als het aanmelden niet wil lukken bij Deezer Music.
Gelukkig heeft T-Mobile een speciale Deezer pagina op de website gezet, waar je o.a het stappenplan op kunt vinden om je Deezer account te kunnen activeren, maar ook heel veel gestelde vragen over Deezer en het activeren daarvan.

Via deze link kom je uit op deze speciale Deezer pagina.
Mijn advies is daarom ook, om het stappenplan op deze pagina nog eens rustig over te doen, en te zien of het dan wel gaat lukken.
Want het luistert wel heel nauw het activeren van Deezer Music, als je het wilt koppelen aan je T-Mobile abonnement.

Laat even weten of het uiteindelijk is gelukt.
Reputatie 3
Mocht de code niet werken dan kun je ook eerst een Deezer account aanmaken om die vervolgens aan je T-Mobile account te koppelen. Dit kun je doen door eerst een account te maken op deezer.com en daarna op deezer.com op de T-Mobile button drukken en de gevraagde gegevens in te vullen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Firefighter1965 & Rhodium,

Goed dat jullie dit allebei aankaarten! Zo te zien is er al flink met jullie mee gedacht. 🙂

Bij jullie allebei is de oorzaak hetzelfde, jullie hebben namelijk geen actieve bundel voor Deezer. Je hebt deze nodig om jezelf bij Deezer te kunnen registreren als T-Mobile klant. In de link die MichelD4 heeft gestuurd, vind je ook hoe je zelf een Deezerbundel kunt activeren die bij jouw wensen past. Dit gaat via My T-Mobile.

Wanneer je deze bundel geactiveerd hebt kun je via de website van Deezer een account registreren. Dan zou alles gewoon goed moeten gaan met de registratie. Vervolgens kun je genieten van je favoriete muziek! Als je dan nog Stel Samen & Stel Bij hebt en een databundel van 6 GB of meer, stream je die muziek zelfs zonder data te gebruiken, met Datavrije Muziek! :D

Laten jullie weten of alles gelukt is? Als er nog vragen of problemen zijn, laat het dan weten!
vervolgens alle stappen doorlopen en inderdaad, het heeft even gewerkt..... nu een mail ontvangen dat het deezer gebeuren is afgelopen kennelijk en als ik mij opnieuw even wil aanmelden en de kosten van lidmaatschap wil betalen aan deezer....... nou dacht het niet dus...... fijne lokkertjes t-mobile
Reputatie 4
Hi Firefighter1965,

Ik denk dat je gebruik hebt gemaakt van een try out van Deezer zelf (dus niet via T-Mobile) en dan kan je tijdelijk gebruik maken van de voordelen van Deezer. Op die manier kan je erachter komen of je het leuk vindt! Het voordeel is dat er 3 varianten zijn waar je uit kan kiezen: Deezer Vast, Deezer Flexibel en Deezer Familie. Op die manier kan je zelf bepalen welke bundel het meest geschikt is voor jouw muziekgedrag. Deezer is inderdaad niet kosteloos, maar dat heeft ook een goede reden. Om onbeperkt te kunnen genieten van muziek zorgt Deezer ervoor dat je zorgeloos kan genieten van hoge geluidskwaliteit, geen reclame en keuze uit een ruim aanbod.

Uit je abonnement kan ik ook opmaken dat je een internetbundel hebt van 6 GB. Dat komt heel goed uit in combinatie met een Deezer abonnement, want met een databundel van 6 GB kan je Datavrij streamen! Dat betekent dat je onbeperkt kunt luisteren naar muziek, zonder dat het ten koste gaat van je MB's.

Uiteraard is het altijd je eigen keus. 😃 Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Mijn telefoon is stuk gegaan en heb nu een nieuwe maar het activeren van mijn Deezer via T Mobile lukt me niet. Ook zie ik nergens een T Mobile logo om aan te klikken.Ik heb een zakelijk abonnement met Deezer. Helaas zit ik in het buitenland dus ik kan niet bellen met de klantenservice.
kan iemand van T Mobile Zakelijk via de email contact met me opnemen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Naomi,

We kunnen je hier gelijk via de Community helpen! 🙂

We hebben op deze pagina de instructies staan om jouw Deezer te activeren. Je vindt daar ook de links naar de juiste pagina's van Deezer, zodat je die ook gelijk gevonden hebt. Jouw bundel staat nog gewoon aan, dus het zou zo helemaal goed moeten komen!

Kun je ons laten weten of het daadwerkelijk gelukt is? Als je nog vragen hebt of ergens tegenaan loopt, dan horen we het graag!
Helaas werkt deze link niet. Deezer activeren werkt niet. De pop up die ik zou moeten krijgen komt niet door. Waardoor ik mijn mobiele nummer niet kan invoeren zoals gewoonlijk en ik dus ook niet de speciale code van T Mobile ontvang. Het Pop up venster zegt alleen Welkom. Maar andere keren kon ik daar mijn telefoonnummer invoeren. Nu niet. Heb het in diverse browers geprobeerd. Maar t lukt niet. Kan jij zien met welk emailadres ik de vorige keer mijn Deezer geactiveerd heb? Op mijn vorige telefoon stond het dus wel goed gekoppeld namelijk. Maar ik kan mij niet meer herinneren met welk account ik ben ingelogd. Dacht namelijk dat het met naomi@nlinc.nl was. Maar dat is lijkt het niet het geval. Ook zie ik op de Deezer.com/nl geen T Mobile logo in de linker bovenhoek die ik zou kunnen aanklikken. Dat was vorige keren wel het geval. Kan het te maken hebben met het feit dat ik op een Indonesisch IP adres zit? Ik zit namelijk op Bali en ik kom voorlopig ook niet terug.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Naomi,

Ik ben het gelijk tot op de bodem voor je gaan uitzoeken, want het is duidelijk dat het verkeerd bleef gaan. We zijn erachter dat het inderdaad komt doordat er een ander e-mailadres gebruikt is. Ik stuur je deze in een privébericht naar je toe, want ik ben nooit happig op het delen van e-mailadressen in een openbaar bericht. 🙂 Met dat e-mailadres moet het weer lukken om in te loggen bij Deezer! Duimen dat het goed komt nu! 😉

Reageer