Beantwoord

Deezer afmelden nieuwsbrief lukt niet

• 8 december 2017
  • 1 reactie
  • 1028 Bekeken

Deezer blijft mij maar nieuwsbrieven sturen waar ik niet om gevraagd heb.

Nog kwalijker is, is dat ik geen fatsoenlijke opt-out heb. Ja, een linkje waarmee ik kan inloggen. Maar ik wil me direct kunnen afmelden voor deze nieuwsbrieven, ik heb helemaal geen zin om weer een nieuw wachtwoord aan te moeten vragen. Vervolgens probeer ik diverse mailadressen van Deezer uit welke allemaal retour komen.

T-Mobile, jullie hebben mij Deezer verkocht, en jullie mogen dus ook fijn regelen dat deze onwelkome mailings stoppen.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Sam- 12 december 2017, 11:45

Hoi Budje,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie Budje!

Begrijpelijk dat dit op een gegeven moment vervelend wordt. Vreemd dat de afmelding niet goed bij ze aankomt.

Het klopt inderdaad dat wij Deezer aanbieden, echter kunnen wij je niet afmelden voor de nieuwsbrief. Hiervoor zou je bij Deezer zelf moeten zijn. Via de Deezer website kan je een vraag stellen. Zij helpen je graag verder om dit op te lossen Budje!

Zijn er andere zaken waar je vragen over hebt of waar wij je bij kunnen helpen dan horen we het natuurlijk graag van je. We staan altijd voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Budje,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie Budje!

Begrijpelijk dat dit op een gegeven moment vervelend wordt. Vreemd dat de afmelding niet goed bij ze aankomt.

Het klopt inderdaad dat wij Deezer aanbieden, echter kunnen wij je niet afmelden voor de nieuwsbrief. Hiervoor zou je bij Deezer zelf moeten zijn. Via de Deezer website kan je een vraag stellen. Zij helpen je graag verder om dit op te lossen Budje!

Zijn er andere zaken waar je vragen over hebt of waar wij je bij kunnen helpen dan horen we het natuurlijk graag van je. We staan altijd voor je klaar!

Reageer