Beantwoord

Deezer afspeellijst korte pauze

• 25 november 2017
  • 5 reacties
  • 825 Bekeken

Hallo

Ik weet niet of dit de juiste rubriek is. Maar als ik bijvoorbeeld een afspeellijst van ‘A State Of Trance’ afspeel waar nummers netjes horen door te lopen zit hier een kore pauze in als hij naar het volgende nummer gaat. Dit is zowel met de app op iOS als op mijn iMac op de webversie.
Voorheen had in spotify en die heeft dit niet.
Opzich is her geen ramp, maar het klinkt mooier als alles vloeiend overloopt.
icon

Beste antwoord door David 28 november 2017, 10:31

Hoi Roy,

Een soepele overgang is natuurlijk wel het fijnste, zodat je lekker in je vibe blijft zitten! 🙂

Deezer heeft zelf instructies om dit aan te passen, zowel via de webversie als de iOS app. Zou je deze stappen eens kunnen doornemen en de crossfade aan kunnen passen in jouw account? Je kunt er zelf voor kiezen hoeveel seconden je de fade wilt inzetten. Zelf zet ik deze altijd vrij hoog, zodat je in één keer door blijft gaan naar de volgende nummers.

Hopelijk werkt het ook bij jou! Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roy,

Een soepele overgang is natuurlijk wel het fijnste, zodat je lekker in je vibe blijft zitten! 🙂

Deezer heeft zelf instructies om dit aan te passen, zowel via de webversie als de iOS app. Zou je deze stappen eens kunnen doornemen en de crossfade aan kunnen passen in jouw account? Je kunt er zelf voor kiezen hoeveel seconden je de fade wilt inzetten. Zelf zet ik deze altijd vrij hoog, zodat je in één keer door blijft gaan naar de volgende nummers.

Hopelijk werkt het ook bij jou! Houd ons op de hoogte!
Ah het werkt. Ik had deze functie wel gezien maar niet verwacht dat dit werkte haha.

Bedankt voor uw anelle reactie. Top.
Hoi,

Ik heb het weer even getest. Maar het geeft toch niet het resultaat wat ik zoek.
Had gister even een ASOT compilatie aanstaan.

Vooral met stemmen hoorntje echt het fade effect.

En dat is niet wat ik zoek met een mix compilatie. Ben erg benieuwd of dit in de toekomst wie aangepast want andere diensten ondersteunen het wel.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Roy,

ASOT? Zo mag ik het graag lezen! Goede muziekkeuze. 🆒

Jammer dat het niet helemaal loopt zoals je zou willen. In dat geval ligt het inderdaad aan de functies binnenin de applicatie. Wellicht kun je het aankaarten op het forum van Deezer zelf. Je weet maar nooit, misschien doen ze wel iets met jouw briljante ideeën! 😃
Ga ik even doen. 👍🏻

Reageer