Beantwoord

Deezer al eerder gebruiken dan ingangsdatum nieuw abonnement

• 25 mei 2017
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Hoi,
Ik ben onlangs overgestapt van KPN naar T mobile, abonnement Go Next met een IPhone 7. Dit gaat echter pas in op 17-7. Ik wil graag nu al gebruik maken van Deezer en zie een aanbieding van T mobile voor Deezer vast. Kan ik daar nu al gebruik van maken? Of moet ik wachten tot het abonnement ingaat en kan ik er dan gebruik van gaan maken. Wat doe ik dan in de tussentijd?
Kan ik dan ook gebruik maken (van 17-7) van de mogelijkheid om MB's niet mee te laten tellen van Deezer of moet ik dan nog iets aan het abonnement aanpassen. Of zit er dit standaard bij. Hoor of lees graag de antwoorden hierop.

Maurice
icon

Beste antwoord door Lodan 25 mei 2017, 13:07

Hoi Mauricedewert, fijn dat je ook bij de Magenta T komt :)

Zover ik weet kan dat proces helaas niet versneld worden, de ingangsdatum staat daarop vast. Als je in kan loggen op My T-Mobile kun je inderdaad Deezer Vast al toevoegen aan je bundels.

Wat betreft je MB's niet laten meetellen, zit dit niet in jouw abonnement bijgesloten. Dit is terug te vinden op de prijslijst van de Go abbo's op deze pagina. Go Up heeft wel datavrije muziek, Go Unlimited heeft unlimited en heeft geen datavrij nodig.

Helaas kan ik je geen goed nieuws geven, ondanks dat ik dat graag gewild had.

Als je meer vragen hebt, stel ze gerust. Ik en andere klanten helpen je graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +10
Hoi Mauricedewert, fijn dat je ook bij de Magenta T komt :)

Zover ik weet kan dat proces helaas niet versneld worden, de ingangsdatum staat daarop vast. Als je in kan loggen op My T-Mobile kun je inderdaad Deezer Vast al toevoegen aan je bundels.
Wat betreft je MB's niet laten meetellen, zit dit niet in jouw abonnement bijgesloten. Dit is terug te vinden op de prijslijst van de Go abbo's op deze pagina. Go Up heeft wel datavrije muziek, Go Unlimited heeft unlimited en heeft geen datavrij nodig.

Helaas kan ik je geen goed nieuws geven, ondanks dat ik dat graag gewild had.
Als je meer vragen hebt, stel ze gerust. Ik en andere klanten helpen je graag.
Dank voor je reactie.

Reageer