Beantwoord

Deezer alle nummers afspelen

• 31 januari 2017
  • 10 reacties
  • 1081 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb #Deezer geïnstalleerd en heb 15 dagen op proef.Nu heb ik al mijn favorieten artiesten erin gezet. En nu wil ik alle albums van deze artiesten #random afspelen . Kan dat?. Ik kan nergens een optie speel alle nummers random af.
icon

Beste antwoord door David 31 januari 2017, 14:35

Hey Richard,

Als ik het verkeerd heb moet je mij even corrigeren, maar ik begrijp het zo dat je álle artiesten die je volgt, álle afspeellijsten die je hebt aangemaakt en volgt en ál je favorieten zou willen shuffelen, klopt dat? Dit is namelijk niet mogelijk, het moet allemaal in één lijst staan om deze willekeurig af te kunnen spelen.

De functie 'Flow' is al iets meer in de richting, maar dit is een lijst gebaseerd op wat jij luistert. Je krijgt dan ook nummers die je misschien nog nooit gehoord hebt, maar dit wordt dan op basis van jouw voorkeuren in de lijst meegenomen. Niet helemaal wat je bedoelt, maar het zorgt wel voor leuke verrassingen! ;)

Hopelijk heb ik je zo van een goed antwoord voorzien, maar als je nog meer informatie nodig hebt of nog met vragen zit, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey dRichardK.

Als je een nummer start, zie je onderin een pijltje naar boven gewezen. Druk erop. Dan kun je rechts onderin de shuffle knop zien.

Laat me weten of het werkt. Ik heb eerlijk gezegd nog niet super veel verstand Deezer.

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 1
Nou dat is niet wat ik bedoel, Ik wil eigenlijk alles wat er in mijn muziek zit aan artiesten random afspelen. Maar toch bedankt voor je reactie
Reputatie 4
Badge +9
Hey dRichardK.

Ik heb het net even opnieuw geprobeerd met een favoriete lijst en artiest lijst. En door shuffle (random) aan te zetten speelt Deezer echter random de muziek door.

Maar als je echter iets anders bedoelt, weet ik het helaas niet.

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 1
Zou dit Flow kunnen zijn misschien?:D
Reputatie 7
Badge +20
Hey Richard,

Als ik het verkeerd heb moet je mij even corrigeren, maar ik begrijp het zo dat je álle artiesten die je volgt, álle afspeellijsten die je hebt aangemaakt en volgt en ál je favorieten zou willen shuffelen, klopt dat? Dit is namelijk niet mogelijk, het moet allemaal in één lijst staan om deze willekeurig af te kunnen spelen.

De functie 'Flow' is al iets meer in de richting, maar dit is een lijst gebaseerd op wat jij luistert. Je krijgt dan ook nummers die je misschien nog nooit gehoord hebt, maar dit wordt dan op basis van jouw voorkeuren in de lijst meegenomen. Niet helemaal wat je bedoelt, maar het zorgt wel voor leuke verrassingen! ;)

Hopelijk heb ik je zo van een goed antwoord voorzien, maar als je nog meer informatie nodig hebt of nog met vragen zit, laat het gerust weten!
Reputatie 1
Het klopt ongeveer was je schrijft.

Ik gebruik ook Spotify daar heb ik in de loop der tijd nummers opgeslagen.

Daar werkt het als volgt je gaat op een album gaat staan en je klik op opslaan dan zet hij alle nummers in je collectie. Deze nummer kan je vervolgens allemaal random spelen.

Bij Google Play kan dat ook ,
Alle nummers van een album staan automatische in je nummerlijst. Werkt fantastisch.

Ik heb wat afbeeldingen bijgevoegd waar je kunt zien hoe het werkt
eerst zie je dat ik de optie heb om het album op te slaan. de foto erna zie je dat het album opgeslagen is. en nu zijn al deze nummer beschikbaar in een super lange afspeel lijst
Reputatie 6
Badge +15
Hey dRichardK,

In Deezer zou je nummers in je favorieten kunnen zetten door bij een nummer op het hartje te klikken. Die lijst met favorieten kun je dan wel in shuffle-modus afspelen. Het is alleen niet mogelijk om hele albums aan die favorieten toe te voegen. Je kunt albums wel ook als 'favoriet' markeren maar dan komt het album los als favoriet album in 'Mijn Muziek' te staan.

Ik zie overigens geen foto's van je maar ik hoop dat je er met bovenstaande uitleg uit komt! 🙂
Reputatie 1
Ik denk dat de foto's niet geupload zijn
Hier als nog de eerste twee uit Spotify en de laatst uit Google Music.

Ben er inmiddels achter dat Deezer niets toevoegt aan wat ik als gebruik Spotify en Google Music.
In mijn optiek komt Deezer wat tekort . Maar goed zo heeft iedereen zijn voorkeuren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Leuke muziek smaak heb je! 😛 Deezer werkt natuurlijk iets anders. De een vindt dat wel fijn de ander gebruikt liever Spotify. Ik zou gewoon gebruiken wat het fijnst werkt. Ik houd er ook van om mijn muziek te shufflen dus I get your point! 🙂
Reputatie 1
Leuke muziek smaak heb je! 😛

Ja ik heb een wat afwijkend smaak. dat klopt. 😃 🆒

Reageer