Beantwoord

Deezer app notificaties

• 29 juli 2016
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Hi,

Ik neem altijd graag Deezer bij mijn abonnement voor de muziek. Iets wat ik altijd doe met die app, is onder het kopje "notificaties" kijken, want daar staat een hele lijst met de nieuwste muziek en playlists die passen bij wat ik leuk vind.

Nu is sinds de nieuwe update bij Deezer dit kopje helemaal leeg! Ik heb geen mooi overzicht meer met nieuwe muziek of muziek wat bij mij past. Ik vind dit heel jammer want dat is een van de dingen dat Deezer voor mij leuk maakt.

Ik vroeg me af of iemand weet hoe dit kan? Is dit nieuw van Deezer en doen ze daar niet meer aan? Of kan ik dit zelf opnieuw aanzetten?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 juli 2016, 08:48

Hi JoosG,

Welkom op ons Forum!

Leuk om zo'n muziekfan te zien op ons forum. Wat is je favoriete muziek? Misschien vind ik een van je playlists ook wel leuk. :8

Je kan als het goed bij je instellingen de notificaties weer aanzetten. Ga naar instellingen> notificaties> activeren notificaties> AAN. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie hierover.

Laat je mij weten of het hiermee is gelukt? Ik wens je in ieder geval veel luisterplezier.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi JoosG,

Welkom op ons Forum!

Leuk om zo'n muziekfan te zien op ons forum. Wat is je favoriete muziek? Misschien vind ik een van je playlists ook wel leuk. :8

Je kan als het goed bij je instellingen de notificaties weer aanzetten. Ga naar instellingen> notificaties> activeren notificaties> AAN. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie hierover.

Laat je mij weten of het hiermee is gelukt? Ik wens je in ieder geval veel luisterplezier.

Reageer