Beantwoord

Deezer bij abonnement verwijderen

Boel
Me
Zwaar opgelicht nu is me
Abbo ingegaan en heb ik deezer waarom word dat bij de t-mobile shop niet gezegt dat
T een extra abbo is. Zou 3€ koste permaamd zeg laat maar heb geen muziek nodig op me gsm. Nu betaal ik
Zelfs 10€ permaand wat ik niet gebruik heb niet eens een account van deezer wil ik ook niet. Is na mijnmenig gewoon niks van gezegt mooi verkopen zo 120€ extra perjaar kwijt voor iets wat ik niet wou en wil en t meisje tog met ja beantwoord. Voel
Me
Zwaar genaait na zoveeel jaren bij t mobile. Ben gewoon belogen voor me neus was in roermond bij tmobile dit kan eg niet zomaar abbo was al duur genoeg nu komt er nig es 10€ op permaand. Heb ik dus eg niet mee ingestemt en wel
Eraan vast beetje vreemd ze heeft gewoon alles max ingevult. Zelfse als
De verzekering meteen de duurste terwijl ik nog aan heb gegeven de goedkopere. Totje thuis de mail leest waar je contract in staat. Alsof je inde winkel t contract door gaat leze in je email. Die ps krijgt alsje getekent hebt. Heb in
De
Winkel
Niks
Na kenne lezen. Alleen tekene ja
icon

Beste antwoord door Thalina 12 november 2015, 13:36

Hoi Johnny,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vervelend om te horen dat je het gevoel hebt dat je bent opgelicht, dat is natuurlijk nooit onze bedoeling! Ik heb even je gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je Deezer Vast bij je abonnement hebt zitten. In de T-Mobile Shop ben je akkoord gegaan met dit abonnement door je handtekening onder het contract te zetten. Maar je geeft aan dat je het contract van tevoren niet hebt gelezen. Ik wil je adviseren om in het vervolg het contract goed door te lezen voordat je tekent.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Zou je daar even naar kunnen kijken?

Bekijk origineel

6 reacties

Heb precies hetzelfde meegemaakt.
Had ook geen interesse in Deezer omdat ik Spotify gebruikte .
In de winkel werd gezegd probeer het gewoon een maandje is het niets zeg je gewoon op na die maand .
Niet dus je moet opzeggen binnen die maand zit er nu 2 jaar aan vast doe er helemaal niets mee met die Deezer erger me eigen alleen maar aan die klote mailtjes die ik elke keer krijg van Deezer op 2 verschillende mailadressen van mij.
Heb al verschillende keren op undiscribe gedrukt maar blijf ze krijgen heb al mailtjes naar de Deezer support gestuurd maar dat helpt ook niets.
Dus mensen wees gewaarschuwd en trap niet in die Deezer shit.
Johnny33 schreef:

Boel
Me
Zwaar opgelicht nu is me
Abbo ingegaan en heb ik deezer waarom word dat bij de t-mobile shop niet gezegt dat
T een extra abbo is. Zou 3€ koste permaamd zeg laat maar heb geen muziek nodig op me gsm. Nu betaal ik
Zelfs 10€ permaand wat ik niet gebruik heb niet eens een account van deezer wil ik ook niet. Is na mijnmenig gewoon niks van gezegt mooi verkopen zo 120€ extra perjaar kwijt voor iets wat ik niet wou en wil en t meisje tog met ja beantwoord. Voel
Me
Zwaar genaait na zoveeel jaren bij t mobile. Ben gewoon belogen voor me neus was in roermond bij tmobile dit kan eg niet zomaar abbo was al duur genoeg nu komt er nig es 10€ op permaand. Heb ik dus eg niet mee ingestemt en wel
Eraan vast beetje vreemd ze heeft gewoon alles max ingevult. Zelfse als
De verzekering meteen de duurste terwijl ik nog aan heb gegeven de goedkopere. Totje thuis de mail leest waar je contract in staat. Alsof je inde winkel t contract door gaat leze in je email. Die ps krijgt alsje getekent hebt. Heb in
De
Winkel
Niks
Na kenne lezen. Alleen tekene ja

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Johnny33,

Bedankt voor je positieve reactie. Ik ben blij dat onze collega Thalina je naar tevredenheid te woord heeft kunnen staan.

Dat geeft niet, ik kan me voorstellen dat dit voor frustraties kan zorgen. Ik ben in ieder geval blij dat we samen tot een oplossing konden komen.

Als je in de toekomst weer vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder Johnny!
Hoop t opgelost is nu bedankt! Tmobile mijn excuses dat ik me zo heb laaten gaan op t forum.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Johnny,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vervelend om te horen dat je het gevoel hebt dat je bent opgelicht, dat is natuurlijk nooit onze bedoeling! Ik heb even je gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je Deezer Vast bij je abonnement hebt zitten. In de T-Mobile Shop ben je akkoord gegaan met dit abonnement door je handtekening onder het contract te zetten. Maar je geeft aan dat je het contract van tevoren niet hebt gelezen. Ik wil je adviseren om in het vervolg het contract goed door te lezen voordat je tekent.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Zou je daar even naar kunnen kijken?
Reputatie 1
Je hebt dan toch echt zelf het contract ondertekend waar dit duidelijk in vermeld staat. Voortaan eerst lezen voor je ergens je handtekening onder zet! Je kan wellicht beter even terug gaan naar de winkel dan je gal spuien op een forum..

Reageer