Beantwoord

Deezer bij contractverlenging

  • 29 december 2018
  • 5 reacties
  • 1164 Bekeken

Reputatie 1
Hallo! Ik heb een Stel-samen-en-stel-bij abo met Deezer Vast. Wat gebeurt er nu met Deezer-abo bij T-Mobile contractverlenging? Ik heb mijn T-Mobile-contract verlengd bij een derde partij (Mobiel.nl), maar heb in het aanvraag-proces geen vraag voorbij zien komen of ik Deezer wil houden of niet.
En als ik dat zou willen, gaat dat dan vanzelf of moet ik iets doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 12:06

Hi ChriJoh,

Je kan straks Deezer zelf toevoegen via My T-Mobile bij Bundels. Zo kun je weer zorgeloos gebruik maken van Deezer! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi ChriJoh,

Je kan straks Deezer zelf toevoegen via My T-Mobile bij Bundels. Zo kun je weer zorgeloos gebruik maken van Deezer! 🙂
Reputatie 1
Hoi Hajar, het is helemaal gelukt! Vóór de startdatum van m'n nieuwe abonnement kon ik in My T-Mobile, bij 'nieuwe abonnement', die optie niet zien. Maar sinds vandaag (startdatum) wel. Heb een nieuw Deezer-abo toegevoegd en geactiveerd. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Aah super! Heel veel plezier met Deezer! 🙂

Hallo, ik heb vorige maand Deezer toegevoegd aan mijn bestaande abonnement. Dit contract loopt af over twee dagen.

Stopt het Deezer abonnement vanzelf?  want ik wil graag af van deze toevoeging.

Bedankt, groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Menneke81,

Als je gekozen hebt voor een verlenging (dus een nieuw contract), dan gaat Deezer inderdaad niet mee. Wanneer je het contract laat doorlopen zonder verlenging, dan blijft Deezer wel actief.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Reageer