Beantwoord

Deezer bij verlenging

• 1 februari 2017
  • 5 reacties
  • 590 Bekeken

Hoihoi,

Ik mag mijn abonnement verlengen, en vraag mij af hoe dit met Deezer zit.
Ik heb nu een abonnement met Deezer premium + vast voor €5,99.

Als ik mijn abonnement wil verlengen kan ik alleen kiezen uit Deezer flexibel, die na 2 maand €10 kost.
Ik zou het sonde vinden als ik nu elke maand meer moet gaan betalen voor Deezer.

Kan ik mijn Deezer premium + vast ook gewoon verlengen?
Of gaat dit automatisch met het abonnement mee als ik niet voor Deezer flexibel kies?
En behoud ik dan gewoon mijn Deezer account met al mijn gespaarde nummers? :)
Ik ben erg blij met Deezer dus zit er graag nogmaals een heel abonnement aan vast!

In afwachting van een reactie!

Groetjes Marlon
icon

Beste antwoord door MarlonO 2 februari 2017, 10:45

Nou hier dan het antwoord:

Ik heb via de chat aangegeven dat ik mijn abonnement (via miky) wil verlengen, maar alleen Deezer flexibel of familie erbij kan kiezen. Ik wil gewoon wéér 2 jaar gebruik maken van Deezer vast voor €6 dus wil geen flexibel voor €10, ik ga toch niet opzeggen!

Degene die ik gesproken heb gaf aan dat ik nu gewoon mijn abonnement kan verlengen, zij heeft bij mijn gegevens een melding gemaakt dat bij ingang van het nieuwe contract, Deezer vast ook verlengd wordt. Hier hoef ik zelf niets meer voor te doen! (alleen dus even via telefoon of chat aangeven dat je Deezer vast wilt behouden)

In Juni gaat mijn nieuwe abonnement dan in, dan zou ik ook bericht krijgen over de verlening van Deezer. Ik ga meemaken tegen die tijd hoe het loopt, klopt het toch niet dan zal ik dat hier ook weer even plaatsen ;)

Groetjes Marlon!
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Marlon,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Het zou natuurlijk gewoon mogelijk moeten zijn om je Deezer te blijven gehouden als je je abonnement gaat verlengen. Ik lees hier op verschillende plekken op de forum dat sommige problemen hadden met het verlengen van hun abonnement en toen opeens geen Deezer meer hadden.

Ik zou nog heel even wachten tot iemand van T-Mobile je bericht ziet en je kan helpen met het juiste antwoord. Gezien er op de forum zoveel verschillende antwoorden staan, weet ik niet welke het beste antwoord is voor jou.

Geef ze nog even geduld, maar kan me haast niet voorstellen dat je geen Deezer meer kunt nemen. Ja kan namelijk vast nemen of flexibel en dat kan elke keer met een contract, dus bij verlening moet dat ook kunnen. Maar voor de zekerheid even op iemand van T-Mobile wachten :)

Heb zelf nu ook een week Deezer, het bevalt me eigenlijk best goed.
Ik ben intussen ook even aan het wachten op een chat :)
Ik las ook veel verschillende antwoorden inderdaad..
Ik heb Deezer nou al 2 jaar bij mijn abonnement en ben er super blij mee!
Heerlijk om thuis lekker nummers te downloaden en daarna op offline te zetten.
In de auto luister ik niet anders dan mijn Deezer nummers :)
Flexibel hoeft van mij echt niet, want ik weet nu al dat ik er graag nog 2 jaar gebruik van maak! Bedankt voor je antwoord 🙂
Als je antwoord hebt gekregen, wil je het hier dan nog even vertellen?
Dan weten we gelijk allemaal wat de juiste oplossing is.

Alvast bedankt en chat ze 🙂
Nou hier dan het antwoord:

Ik heb via de chat aangegeven dat ik mijn abonnement (via miky) wil verlengen, maar alleen Deezer flexibel of familie erbij kan kiezen. Ik wil gewoon wéér 2 jaar gebruik maken van Deezer vast voor €6 dus wil geen flexibel voor €10, ik ga toch niet opzeggen!

Degene die ik gesproken heb gaf aan dat ik nu gewoon mijn abonnement kan verlengen, zij heeft bij mijn gegevens een melding gemaakt dat bij ingang van het nieuwe contract, Deezer vast ook verlengd wordt. Hier hoef ik zelf niets meer voor te doen! (alleen dus even via telefoon of chat aangeven dat je Deezer vast wilt behouden)

In Juni gaat mijn nieuwe abonnement dan in, dan zou ik ook bericht krijgen over de verlening van Deezer. Ik ga meemaken tegen die tijd hoe het loopt, klopt het toch niet dan zal ik dat hier ook weer even plaatsen ;)

Groetjes Marlon!
Bedankt voor je antwoord Marlon.
Super om te horen dat je gewoon gebruik kunt blijven maken.

Veel plezier met je verlening en ook met Deezer :)
En tegen die tijd wil ik je zeker niet op de forum horen over Deezer, andere vragen mag natuurlijk altijd wel. Daar zitten we hier voor 🆒 :$

Fijne dag nog!

Reageer