Vraag

Deezer binnen eerste gratis maand opgezegd, toch kosten in rekening gebracht.

• 15 juni 2013
  • 2 reacties
  • 411 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 10 mei het aanbod gekregen om Deezer een maand gratis uit te proberen.
Ik heb hier gebruik van gemaakt maar kwam er al vrij snel achter dat het niets voor mij is, ik heb op 12 Mei eerst via de website getracht Deezer uit te schakelen maar dat lukte niet omdat hij zichzelf bleef aanvinken.
Dezelfde dag telefonisch geregeld en dat bleek wel te lukken, Deezer stond weer uit.

Nu bekeek ik echter mijn factuur en zag tot mijn verbazing dat er €8,26 in rekening is gebracht over de periode 13/05 - 12/06 en dat daar maar €0,27 is verrekend onder het kopje 100% korting Deezer Premium +

Ik heb mijn gehele factuur nageplozen maar er is verder niets terug te vinden over verdere verrekeningen.
Verder heb ik ook meteen nagekeken of deezer nog steeds uit staat, dat is wel het geval.

Even voor de duidelijkheid, de volgende items staan op mijn factuur:

Onder Kostenoverzicht:  
Deezer Premium + Flexibel 10.05.13 t/m 12.05.13      0,83
Deezer Premium + Flexibel 13.05.13 t/m 12.06.13      8,26

Onder Kortingen / overige kosten:
100% korting Deezer Premium + 10.05.13 t/m 12.05.13 -0,83
100% korting Deezer Premium + 13.05.13 t/m 13.05.13 -0,27

het gebruik van \deezer voor 2 dagen heeft me dus €7,99 gekost en dat lijkt me niet de bedoeling.
Krijg ik deze kosten terug?

Alvast bedankt.

2 reacties

Inmiddels is het opgelost, het is op de volgende factuur verrekend.
@ SuzanneW

Dat klopt, de kosten voor de komende maand betaal je namelijk altijd 'vooruit'. Wanneer een bundel dus gedurende die periode wordt opgezegd zal er op de volgende factuur automatisch een correctie van de teveel betaalde maandkosten staan. Ik zie dat dit bij jou inderdaad het geval is. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉

Reageer