Beantwoord

Deezer code werkt niet

  • 8 maart 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

de code die ik krijg om bij deezer in te vullen werkt niet..
"verkeerde code" krijg ik constant...
wat te doen?
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2018, 11:08

Hoi Ronald85,



Ik zie inderdaad terug dat je vannacht Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement, dus dat is in ieder geval goed gegaan!



Heb je daarna de activatieprocedure doorlopen zoals op deze pagina staat beschreven? Hier staat stap voor stap hoe je Deezer kunt activeren, in combinatie met een T-Mobile abonnement. Neem je de code voor Deezer handmatig over of kopieer en plak je deze? Het is namelijk het beste om deze handmatig over te nemen, zodat er geen onbedoelde spatie mee wordt gesleurd. 😉



Hopelijk lukt het alsnog om Deezer te activeren, zodat je van jouw favoriete muziek kunt gaan genieten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ronald85,

Ik zie inderdaad terug dat je vannacht Deezer hebt toegevoegd aan jouw abonnement, dus dat is in ieder geval goed gegaan!

Heb je daarna de activatieprocedure doorlopen zoals op deze pagina staat beschreven? Hier staat stap voor stap hoe je Deezer kunt activeren, in combinatie met een T-Mobile abonnement. Neem je de code voor Deezer handmatig over of kopieer en plak je deze? Het is namelijk het beste om deze handmatig over te nemen, zodat er geen onbedoelde spatie mee wordt gesleurd. 😉

Hopelijk lukt het alsnog om Deezer te activeren, zodat je van jouw favoriete muziek kunt gaan genieten!
hoi,
ik heb hetzelfde gedaan als vannacht maar nu pakt de code wel.
bedankt!

gr ronald
Reputatie 7
Badge +20
Top, graag gedaan! Veel luisterplezier! 😃

Reageer