Beantwoord

Deezer / Deezer premium?

Hoi,
Ik heb Deezer vast in mijn abonnement zitten (5,99) en ik betaal daarnaast toch nog 9,99 voor Deezer? Hoe kan dat? Want dat is dus meer dan bijvoorbeeld Spotify....
Verder heb ik steeds als ik Deezer gebruik, dat er een ' premium blokje' op plopt en vraagt of ik dat abonnement wil. Ik kan dit niet weg klikken en vervolgens draait Deezer mijn playlist niet af, maar krijg ik een soort random list met reclame! Erg irritant.
Hoe zit het? Ik hoop dat je mijn vragen kan beantwoorden.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Issam 15 mei 2016, 13:18

Hoi EdithvV,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Gaaf dat je voor de Deezer bundel hebt gekozen. Dan moet deze natuurlijk wel werken! We gaan er samen uit komen. ;)

Zou je kunnen aangeven waar je ziet staan dat je dubbel voor Deezer betaalt? Na een kijkje genomen te hebben op je laatste factuur zie ik dit namelijk niet terug. Je betaalt in eerste instantie €9,99 voor Deezer onbeperkt muziek. Onder het kopje 'Kortingen/ overige kosten' wordt er nog een korting af gehaald van €4,01 'Korting Altijd Muziek'. Je betaalt er dus niet dubbel voor.

Erg vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hierin wordt uitgelegd hoe je dit op kan lossen.

Laat ons weten of alles nu duidelijk is en of het is opgelost. We zijn erg benieuwd.

Ps. stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi EdithvV,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Gaaf dat je voor de Deezer bundel hebt gekozen. Dan moet deze natuurlijk wel werken! We gaan er samen uit komen. ;)

Zou je kunnen aangeven waar je ziet staan dat je dubbel voor Deezer betaalt? Na een kijkje genomen te hebben op je laatste factuur zie ik dit namelijk niet terug. Je betaalt in eerste instantie €9,99 voor Deezer onbeperkt muziek. Onder het kopje 'Kortingen/ overige kosten' wordt er nog een korting af gehaald van €4,01 'Korting Altijd Muziek'. Je betaalt er dus niet dubbel voor.

Erg vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hierin wordt uitgelegd hoe je dit op kan lossen.

Laat ons weten of alles nu duidelijk is en of het is opgelost. We zijn erg benieuwd.

Ps. stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic.
Bedankt voor het nakijken. Wat de factuur betreft heb je idd gelijk. Ik had naar mijn abonnement gekeken, en daar staat het wel zo.. Beetje verwarrend.

Ik zal komende dagen even Deezer checken, mssn kom ik er zelf uit en anders meld ik me weer.

Grt. Edith
Reputatie 7
Badge +15
Hey Edith,

Ik snap dat het verwarrend kan zijn, fijn dat Issam je meer uitleg heeft gegeven. Jouw abonnement type heet namelijk 'Altijd Muziek Voordeel' hieronder valt hetzelfde als het Startabonnement van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan maar dan mét korting voor Deezer. 🙂

Heb je Deezer al uitgeprobeerd? Is het allemaal gelukt? :8
Nee, het is me niet gelukt. :(
Op mijn vaste pc krijg ik bij Deezer dat ik "de gratis versie" gebruik, terwijl ik gewoon moet inloggen en Deezer in mijn abonnement heb.
Op de app op mijn iPhone krijg ik bij het starten van een playlist: " haal het beste uit je gratis aanbod: luister naar deze playlist in shuffle modus". Dat doe ik dan niet en vervolgens krijg ik:" Je bent in een shuffle modus aan het luisteren naar deze playlist. Om enige beperkingen te voorkomen, gelieve je te abonneren". Mijn eigen playlist wordt dan geschuffeld met andere nummers die ik niet heb geselecteerd. Het lijkt erop dat ik de gratis versies heb? Heb Deezer gewoon via internet gedownload en ingelogd. App via apple store. Ik snap er niks van.
Ik betaal, ik log in, nooit eerder last gehad, waarschijnlijk tot het Premium in het leven is geroepen.
Zou het erg fijn vinden als jullie het oplossen. Ik weet het niet meer. Ik betaal voor iets dat niet werkt. Niet leuk... 😠 En anders zit er niks anders op: ik gooi Deezer eruit en ga ik naar Spotify.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes, Edith
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Edith,

Jammer om te lezen dat het nog niet is gelukt! We gaan er samen uit komen. No worries. ;)

Heb je de instructies op deze pagina al uitgeprobeerd? Als je jezelf opnieuw registreert zoals in dit topic wordt uitgelegd dan zou het weer moeten werken.

Lukt het met de bovenstaande instructies nog steeds niet, dan zetten wij dit voor je door naar de technische afdeling. Zij kunnen je hier zeker bij helpen!
Hoi Issam, ik heb je advies opgevolgd maar helaas... Ik heb de stappen gevolgd en dus ingelogd (wat ik had deze al) vervolgens bij de laatste stap (mobiel nr. invullen) kreeg ik een foutmelding, Heb het paar dagen achter elkaar opnieuw geprobeerd. Dacht: dan maar een nieuw account aanmaken maar ook hier kreeg ik een foutmelding op. 😞 Ik doe vast iets verkeerd?
Ik hoop dat jij, of een collega van de technische afdeling, me kan helpen.
Bedankt zover en ik hoor graag van je.

Grt. Edith
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edith,

Heb je al geprobeerd om de Deezer app te verwijderen en opnieuw te installeren? En vervolgens de stappen weer te volgen die Issam met je heeft gedeeld? Als dat ook niet werkt dan zetten wij dit door naar de technische afdeling.

Ik hoor graag van je! 🙂
Ja, ook de app heb ik al 3x verwijderd en opnieuw gedownload. Maar ook hier blijft hetzelfde euvel... ik maak gebruik van de gratis versie. Maar ik heb Deezer wel al een paar jaar in mijn abonnement.
Heb volgens mij alles geprobeerd en gedaan wat jullie adviseren.
Of moet ik dan premium nemen? Is het dan opgelost?
Betekent het dat T-mobile dit soort acties uithaalt om (trouwe!) klanten te dwingen tot een duurder abonnement? Nee toch, hoop ik...?
Hellup!! :(
Grt. Edith
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Edith,

Dat is niet nodig hoor. We willen je zeker niet dwingen tot het aangaan van een duurder abonnement.

Ik heb gelijk contact opgenomen met de technische afdeling. Zij hebben je account hersteld. Zou je één keer op je telefoon willen uitloggen in de Deezer applicatie en weer willen uitloggen?

Laat ons weten of alles nu wel goed werkt!
Hoi Issam,

Hoera, het is gelukt! Nu doet mijn app op mobiel en iPad het weer, zonder reclame en rare shuffles.
Fijn dat het verholpen is. Hoewel ik nog niet snap wat er mis is gegaan, zo ineens. Maar maakt niet uit.
Bedankt voor jullie hulp. En sorry als ik af en toe wat narrig was...
Reputatie 6
Badge +16
Hi EdithvV,

Ah super. Ik ben blij dat het eindelijk is opgelost.

Er ging wat mis in de koppeling tussen je 06-nummer en je account, daar zijn onze collega's mee aan de slag gegaan.

Graag gedaan hoor! We helpen je graag. Veel luisterplezier en je weet ons te vinden als je andere vragen of verzoeken hebt. 🙂

Reageer