Beantwoord

Deezer doet het niet

• 18 juni 2017
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Hai ik had een vraagje, ik heb pas mijn abonnement verlengd en heb daarom nu deezer in mijn pakket. Alleen kan ik niet inloggen op mijn deezer. Ik heb de stappen gevolgd maar ik kan geen account aanmaken en als ik dat doe is het een account zonder abonnement. Ik betaal wel 5,99 permaand dus vind het wel raar dat ik dan geen gebruik kan maken van mijn deezer. Zouden jullie me kunnen helpen pls ???
icon

Beste antwoord door David 19 juni 2017, 16:29

Hoi Dilann,

Goed dat je dit even aangeeft, je wilt natuurlijk wel van je favoriete nummers kunnen genieten!

Ik zie dat je inderdaad Deezer bij jouw abonnement hebt, dus dat gaat in ieder geval goed. Heb je jezelf al wel geregistreerd via de T-Mobile pagina van Deezer? Je vindt hier het stappenplan om jezelf te registreren. Als het nog niet lukt, kun je dan aangeven welke foutmelding je krijgt als je wilt registreren?

We horen graag of het gelukt is om van Deezer te kunnen genieten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dilann,

Goed dat je dit even aangeeft, je wilt natuurlijk wel van je favoriete nummers kunnen genieten!

Ik zie dat je inderdaad Deezer bij jouw abonnement hebt, dus dat gaat in ieder geval goed. Heb je jezelf al wel geregistreerd via de T-Mobile pagina van Deezer? Je vindt hier het stappenplan om jezelf te registreren. Als het nog niet lukt, kun je dan aangeven welke foutmelding je krijgt als je wilt registreren?

We horen graag of het gelukt is om van Deezer te kunnen genieten! 🙂
Yes het is gelukt, ik had contact met je collega via de chat en die zei dat ik het moest doen via de pc of laptop ipv op mijn telefoon. Nog bedankt voor de moeite 😊
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, mooi dat het gelukt is! 🙂

Reageer