Beantwoord

Deezer Elite

Ik maak gebruik van Deezer via Deezer Vast in mijn T-Mobile Abonnement. Hiermee heb ik dus de beschikking over een Deezer Premium Account.

Deezer heeft nu Deezer Elite gelanceerd voor dezelfde prijs als Deezer Premium waarmee via Sonos-apparatuur muziek in hoge kwaliteit kan worden beluisterd.

Is het ook mogelijk via het T-Mobile aanbod gebruikt te maken van de Deezer Elite functionaliteit?
icon

Beste antwoord door Bram 22 juni 2015, 13:47

Hoi jholland,

Helaas hebben wij deze mogelijkheid nog niet in het huidige paketten zitten. Hier zie ik in de nabije toekomst ook niks in veranderen. Zodra wij de functie aanbieden zal deze automatisch in het pakket worden opgenomen.

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 4
Hoi jholland,

Helaas hebben wij deze mogelijkheid nog niet in het huidige paketten zitten. Hier zie ik in de nabije toekomst ook niks in veranderen. Zodra wij de functie aanbieden zal deze automatisch in het pakket worden opgenomen.
Zijn hier nog ontwikkelingen in? Deezer elite lijkt me namelijk ook wel erg interessant, als het dan via T-mobile kan met de bijbehorende korting, des te beter!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Netromsa,

Goed dat je hierover nog een berichtje stuurt. Op dit moment staat er nog niets op de planning over Deezer Elite. Als hierover meer bekend is dan zullen we dit uiteraard op onze website delen met jullie. 😉
Ik zelf zou het zeer op prijs stellen als wij binnenkort gebruik kunnen maken,
Via T Mobile van Deezer Elite.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rovazu,

Dankjewel voor je bericht! Als wij Deezer Elite gaan aanbieden dan zullen we dat bekend maken op onze website.

Alvast de beste wensen voor 2016! 🙂
Wordt er al aan gewerkt Deezer Elite beschikbaar te maken? Heb destijds het abonnement afgesloten om muziek in goede kwaliteit te kunnen beluisteren. Een fm tuner van 40 jaar oud klinkt nu nog beter....
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Douwe,

Allereerst welkom op het forum!

Leuk dat je gebruikmaakt van Deezer! Ik heb het even nagevraagd, maar er is nog niets bekend over of we Deezer Elite eventueel gaan aanbieden. Mochten we besluiten om dit te gaan doen, dan laten we dat uiteraard hier op het forum en op onze website weten.

Ik zie dat je Deezer bij je abonnement hebt: heb je nog tip voor een leuke playlist die ik echt moet luisteren? 😉

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Tjee nog steeds niks bekend over elite ? Ik wacht al eigenlijk veelste lang ( tegen die tijd dat ik elite in mijn abonnement heb is mijn instalatie verouderd) Als mijn contract afloopt bij t-mobile en er is nog geen elite ben ik weg. En word lid van Tidal, kwaliteit deezer nu had Ben Hur ook al vgens mij.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Marc353,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ook een grote muziek fan? 😃 Wat luister je graag?

Het is begrijpelijk dat je gebruik wilt kunnen maken van Deezer Elite. Volgens de website van Deezer is Deezer Elite voor nu alleen te gebruiken in combinatie met een Sonos systeem. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kan je ook via Deezer zelf een abonnement nemen. Je krijgt de eerste 30 dagen zelfs 100% korting. Is dit een optie voor jou?

Als je hier voor kiest dan zorgen wij dat je huidige Deezer bundel wordt opgezegd.
Hi Issam,

Dank voor je antwoord, al kan ik er niks mee helaas.
Ik ben nu al heel wat jaren vaste klant en iedere keer wordt ik weer voor het lapje gehouden over elite met cd kwaliteit, zelfs de laatste foon die ik bij jullie voor de helft al afbetaalde en een jr contrakt met deezer wilde (wat elite zou gaan worden) is er dus nog steeds niet en de koper lullde mij nog een contrakt van 2jr aan waar ik stom weer intrapte omdat elite er dan zeker zou zijn!
Nu blijkt dus wat ik begrijp dat ik dan sonus moet gaan aanschaffen? (nou dat dus nooit) dat speeld al helemaal klote op high end apperatuur.
Wat ik van jullie verwacht is dat deezer uit mijn contrakt gehaald wordt en dat ik voor mijn muziek naar de betere Tidal kan gaan die geen sonus nodig heeft, En waarom omdat de verkoper een jr geleden zijn eigen aan de mooie verkoop praatjes niet heeft gehouden en ik nu dus nog een jr aan die ellende vast zou zitten.
( en zo wacht ik al 3jr op een betere stereo weergave in cd kwaliteit, ook met mijn vorige toestel )
En nee voor mij nooit geen sonus.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Marc,

We willen je graag gebruik laten maken van Deezer Elite, alleen zal deze door Deezer zelf uitgegeven moeten worden. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Zodra Deezer Elite voor alle soorten apparaten beschikbaar is zullen wij kijken of we hier ook een bundel voor kunnen introduceren. En anders kan je te zijner tijd via Deezer zelf een abonnement nemen.

Ik heb de Deezer bundel voor je verwijderd. Dit zal binnen 24 uur ook zichtbaar zijn op je My T-Mobile account. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag!

Edit: ik zie dat je in de tussentijd ook via de chat contact hebt opgenomen met onze collega's. Moet de Deezer bundel wel of niet ingeschakeld zijn nu? Hij staat nu in ieder geval gewoon aan.
Hoi Issam,

ik zou ook graag mijn bundel willen stoppen om over te stappen om dezelfde redenen :ook deezer elite. Maar na een telefoontje met klantenservice kreeg ik dat niet voor elkaar :((((( zou je mij kunnen vertellen waarom dat bij marc wel is gelukt?
Hi Issam,

Laat mijn deezer aan staan alsjeblieft, ik ben gisteren al uren bezig geweest en ben ook nog eens mijn korting kwijt wat vaste klanten van t-mobile krijgen (maarja daar hoor ik nu ineens niet meer bij) schijnbaar? betaal nu 9,99 inplaats van 5,99.
Ben blij als het als het juli 2017 is, loopt mijn abonnement af bij t-mobile.
Reputatie 7
Badge +15
@Jamesjohnv,

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Je kunt Deezer niet verwijderen omdat je gebruik maakt van de vaste variant van deze bundel. Omdat je gebruik wilt maken van Deezer Eilte bij Deezer zelf heb ik je even een privébericht gestuurd met meer informatie.

Ik zie je reactie daar tegemoet!

@marc353,

Ik zie dat dit door miscommunicatie toch mis is gegaan. Ik heb de vaste variant van Deezer weer voor je geactiveerd. Houd er rekening mee dat deze bundel eigenlijk niet verwijderd mag worden omdat het een vaste bundel is.

Verder vind ik het erg jammer om te horen dat je ons volgend jaar wilt gaan verlaten. Zijn hier nog andere redenen voor? Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het natuurlijk graag. We houden en vaste klant, zoals jij, natuurlijk graag bij ons. 🙂
1) Het wordt al een jaar gevraagd, maar zit het er in dat Deezer, Deezer Elite aan jullie gaat uitgeven? Zijn er al updates?

2) Én dat als je het vast neemt voor 2 jaar dat het tegen een korting kan, bijvoorbeeld via T-mobile voor 10 euro in plaats van 15 euro bij Deezer?

3) Mocht je al de reguliere Deezer vast hebben lopen bij T-mobile, mag je dat dan binnen je contract upgraden naar Deezer Elite vast?

Mvg,

Sander
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sander,

Helaas is er nog geen informatie bekend over Deezer Elite. Wel heel leuk dat je hier zo enthousiast over bent!

Sorry dat ik je er voor nu in moet teleurstellen maar we nemen je suggesties mee! Mocht het zo ver zijn dat we Deezer Elite inderdaad kunnen gaan introduceren dan laten we het uiteraard op het forum weten! 🙂
Hi Amy,

ik zou ook graag mijn bundel willen stoppen om over te stappen om dezelfde redenen :ook deezer elite. Hoe krijg ik dit voor elkaar ?

Met Vriendelijke Groet,

Kai
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kai,

Onze lieftallige collega Amy werkt jammer genoeg al een tijdje niet meer bij ons, maar gelukkig werken wij er nog wel! 😉

Ik heb jouw abonnement er even bij gepakt en zie dat jij Deezer Vast hebt. Deze heeft een vaste looptijd en dit is gekoppeld aan jouw contractperiode. Tussentijds is deze bundel niet op te zeggen, dus hopelijk kun je het nog tot de einddatum van het contract uitzingen?

Als wij je ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer