Beantwoord

Deezer en video land uitzetten

Hallo

Ik heb vanaf volgende week een nieuw abonnement en daar is deezer en Videoland voor geselecteerd maar die wil ik helemaal niet, heb daar ook geen toestemming voorgegeven.
als ik die uitzet word dan een hele maand aan kosten door berekend naar mij of betaal ik dan voor 1 dag?
Anders vernieuw ik mijn abonnement niet als de gehele maand kosten worden doorberekend want vind €19 extra een hoop geld.
icon

Beste antwoord door David 18 oktober 2018, 10:54

Hi Delano1984,

Dat willen we dan graag voor je aanpassen, want je moet natuurlijk wel krijgen waar je voor getekend hebt! Het staat ook niet op je contract begrijp ik?

Ik houd het in ieder geval in het oog voor volgende week!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Delano1984,

Dat willen we dan graag voor je aanpassen, want je moet natuurlijk wel krijgen waar je voor getekend hebt! Het staat ook niet op je contract begrijp ik?

Ik houd het in ieder geval in het oog voor volgende week!
Hallo David, Ik had ook begrepen dat ik dit kan laten wijzigen als ik de iPhone in ontvangst neem voordat ik de contract überhaupt teken in de winkel.

Ik zag in de bestelling mail dat deezer en Videoland geselecteerd waren, maar had daar nooit opdracht voor gegeven, want vind unlimited met een iPhone combi al meer als voldoende aan kosten (€45,-)

Reageer