Beantwoord

Deezer Familie (Geniet 3 maanden gratis van Deezer Familie!)

• 27 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo!

Ik kreeg de sms dat ik 3maanden gratis gebruik kan maken van deezer familie, ik probeer het aan te maken maar ik kom er niet uit. ik kan nergens de profielen aanmaken dus ga ik ervan uit dat je dat moet veranderen bij je bundels, maar dan staat het bedrag er bij dus weet ik nou niet zeker of ik dan ga betalen ipv gratis kan proberen..
Dit is de link btw.
https://www.t-mobile.nl/campagne/deezer-familie

Iemand een idee?
groetjes
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 augustus 2017, 09:37

Hoi Pimsnickers,

Leuk dat je enthousiast bent over de actie met Deezer Familie!

Zoals ook op de pagina over de campagne te lezen is, hoef je zelf niets te doen om dit te activeren. Je hebt een sms'je ontvangen en daarna zetten wij Deezer Familie voor je aan. Zodra je er gebruik van kunt maken, krijg je nogmaals een sms! Dit kan een paar dagen duren.

Mocht je het sms'je na een paar dagen nog niet hebben ontvangen, dan hoor ik dat graag, maar ik ga er vanuit dat dit goedkomt! Ik wens je alvast veel plezier met muziek luisteren. 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pimsnickers,

Leuk dat je enthousiast bent over de actie met Deezer Familie!

Zoals ook op de pagina over de campagne te lezen is, hoef je zelf niets te doen om dit te activeren. Je hebt een sms'je ontvangen en daarna zetten wij Deezer Familie voor je aan. Zodra je er gebruik van kunt maken, krijg je nogmaals een sms! Dit kan een paar dagen duren.

Mocht je het sms'je na een paar dagen nog niet hebben ontvangen, dan hoor ik dat graag, maar ik ga er vanuit dat dit goedkomt! Ik wens je alvast veel plezier met muziek luisteren. 😃
Hey!
Thanks, zo'n idee had ik al inderdaad. omdat ik het vrijdag al had ontvangen wist ik niet zeker of die nog kwam.. maar natuurlijk was het het weekend.

Dankje wel!

Reageer