Beantwoord

Deezer familie op verschillende abonnementen

• 8 december 2017
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Ik wil graag deezer familie activeren op mijn abonnement maar kan mijn zoon daar dan ook gebruik van maken met zijn abonnement van Ben? Mijn vrouw heeft een gewoon abonnement bij t-mobile en mijn andere zoon heeft een prepaid bij t-mobile.

Mijn kinderen gaan het trouwens alleen gebruiken via de wifi dus data verbruik is geen probleem.

Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Johrick 8 december 2017, 20:58

Hi @rjan,

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Deezer Family! Goede keuze wat mij betreft.

Ik ben even voor je gaan kijken en ik kwam op de support pagina van Deezer. Wat ik eruit kon opmaken is dat het niet uitmaakt waar je vrouw en zoons hun abonnement hebben, als jij maar bij T-Mobile zit! :)

Ik raad je aan om voordat je het aanschaft de support pagina van Deezer nog even door te lezen. Een moderator zal binnen 24-48 uur ook nog even naar je vraag kijken om je een duidelijk antwoord te geven!

Ik hoop dat jij en je familie een hoop muziek uren zullen maken op Deezer!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi @rjan,

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Deezer Family! Goede keuze wat mij betreft.

Ik ben even voor je gaan kijken en ik kwam op de support pagina van Deezer. Wat ik eruit kon opmaken is dat het niet uitmaakt waar je vrouw en zoons hun abonnement hebben, als jij maar bij T-Mobile zit! :)

Ik raad je aan om voordat je het aanschaft de support pagina van Deezer nog even door te lezen. Een moderator zal binnen 24-48 uur ook nog even naar je vraag kijken om je een duidelijk antwoord te geven!

Ik hoop dat jij en je familie een hoop muziek uren zullen maken op Deezer!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Rjan,

Tof dat jullie hier met z'n allen gebruik van gaan maken!

Wat Johrick zegt, klopt helemaal. In de FAQ is ook het volgende terug te lezen: "De hoofdgebruiker moet een T-Mobile klant zijn, de gebruikers van de andere profielen kunnen ook klant zijn van andere mobiele telefoon aanbieders."

Dat komt dus helemaal goed! Veel plezier ermee. 😃
Top, bedankt voor het antwoord. Mijn proefabonnement loopt nu af dus ik ga het nog dit weekend regelen.
Reputatie 7
Badge +19
Ah, leuk! Graag gedaan en mocht je ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 😃

Reageer