Beantwoord

Deezer family

Ik heb deezer fam maar het gaat elke x weg bij me dochter, vandaag nog ben ik bij de t mobile langs geweest toen deed die het al . De bedoeling is dat me dochter altijd muziek kan luisteren 'no matter what, en geen reclame maar dat is dus niet zo!!!! Heeft er iemand tips ?
icon

Beste antwoord door Hajar 4 juni 2018, 16:11

Hi Charlaine,

Ik help je graag verder! Ik zie dat je correct bent aangemeld voor Deezer Family. Alle leden moeten inloggen met het e-mailadres dat is aangemeld. Als het goed is is dat jouw e-mailadres en dan moet iedereen een eigen profiel aanmaken zoals staat aangegeven op deze pagina en wanneer je gebruik maakt van Deezer je eigen profiel selecteren.

Laat je even weten of het zo lukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Charlaine,

Ik help je graag verder! Ik zie dat je correct bent aangemeld voor Deezer Family. Alle leden moeten inloggen met het e-mailadres dat is aangemeld. Als het goed is is dat jouw e-mailadres en dan moet iedereen een eigen profiel aanmaken zoals staat aangegeven op deze pagina en wanneer je gebruik maakt van Deezer je eigen profiel selecteren.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hai Hajar, dank je voor het reageren!
Ik heb al die stappen gevolgd maar toch gooit deezer me dochter eruit. Maar als ik het goed begrijpt moet iedereen zich aanmelden met mijn email adres of inloggen? Profiel is aangemaakt maar het blijft op die van mij er kan niet geswitcht worden .
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +17
Hi Charlaine,

Graag gedaan hoor! Je dochter moet eerst inloggen met jouw e-mailadres, vervolgens kan ze een eigen profel aanmaken en daarna kan ze steeds inloggen met jouw e-mailadres en haar eigen profiel selecteren.

Laat je even weten of het nu wel lukt? En anders vinden we wel een andere oplossing!

Reageer